Пам’ятка щодо оформлення звернення
Опубліковано 11.02.2022 о 15:12ПАМ’ЯТКА
щодо оформлення звернення
У письмовому зверненні згідно статті 5 Закону України «Про звернення громадян» повинна бути зазначена наступна інформація:
Питання стосується порушення Ліцензійних умов провадження діяльності |
Питання стосується якості лікарського засобу |
Питання стосується якості та безпечності медичного виробу |
1) прізвище, ім’я, по батькові заявника(ів); 2) місце проживання громадянина; 3) в електронному зверненні – електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним; 4) необхідно викласти суть порушеного питання, зазначивши: |
||
– назву суб’єкта господарювання, в якого, на думку заявника, є порушення, номер, назву (за наявності) та адресу аптеки (аптечного пункту); – зазначити порушення ліцензійних умов провадження діяльності (наприклад: порушення режиму зберігання лікарських засобів, порядку відпуску лікарських засобів, порушення санітарно-протиепідемічних вимог, невідповідність площі приміщень, відсутність спеціалістів, тощо); – зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
|
– назву суб’єкта господарювання, номер, назву (за наявності) та адресу аптеки (аптечного пункту), в якій/якому придбано лікарський засіб; – вказати повну інформацію по лікарському засобу (назва, форма випуску, номер серії, назва виробника, країна виробника, номер реєстраційного посвідчення в Україні, термін придатності); – чітко зазначити суть звернення; – зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
|
-місце розміщення продукції (адреса, найменування об’єкта розміщення продукції), в якому розповсюджено медичний виріб; – чітко зазначити суть звернення, для чого вказати повну назву товару, виробника, номер партії товару, тощо; – зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
|
5) письмове звернення має бути підписано заявником чи заявниками із зазначенням дати.
|
* Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.