Наказ Держлікслужби від 18.03.2019 № 115-к “Про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад”

Опубліковано 18.03.2019 о 12:47

УМОВИ проведення конкурсу на посаду заступника директора департаменту – начальника відділу організації
державного контролю якості лікарських засобів Департаменту контролю якості лікарських засобів

УМОВИ проведення конкурсу на посаду начальника відділу ліцензування виробництва лікарських засобів та контролю
за дотриманням ліцензійних умов Управління ліцензування виробництва, імпорту лікарських засобів,
контролю за дотриманням ліцензійних умов та сертифікації

УМОВИ проведення конкурсу на посаду заступника директора департаменту – начальника відділу ліцензування
господарської діяльності з імпорту лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами
Департаменту оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами

УМОВИ проведення конкурсу на посаду начальника Державної служби з лікарських
засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області

УМОВИ проведення конкурсу на посаду головного спеціаліста відділу сертифікації дистрибуції
Департаменту оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами

УМОВИ проведення конкурсу на посаду головного спеціаліста відділу методології ліцензування
Департаменту оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами

УМОВИ проведення конкурсу на посаду головного спеціаліста
Відділу правового забезпечення (1 вакансія)

УМОВИ проведення конкурсу на посаду головного спеціаліста
Відділу правового забезпечення (2 вакансія)

УМОВИ проведення конкурсу на посаду
головного спеціаліста з внутрішнього аудиту

 

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ТА КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ

НАКАЗ

18.03.2019 Київ № 115-к

 

Про оголошення конкурсу
на зайняття вакантних посад

 

Відповідно до Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648)

НАКАЗУЮ:

1. ОГОЛОСИТИ конкурс на зайняття наступних вакантних посад державної служби категорії «Б» і «В» апарату Держлікслужби (далі – Конкурс):

1.1 Заступника директора департаменту – начальника відділу організації державного контролю якості лікарських засобів Департаменту контролю якості лікарських засобів;

1.2. Начальника відділу ліцензування виробництва лікарських засобів та контролю за дотриманням ліцензійних умов Управління ліцензування виробництва, імпорту лікарських засобів, контролю за дотриманням ліцензійних умов та сертифікації;

1.3. Заступника директора департаменту – начальника відділу ліцензування господарської діяльності з імпорту лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами Департаменту оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами;

1.4. Начальника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області;

1.5. Головного спеціаліста відділу сертифікації дистрибуції Департаменту оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами;

1.6. Головного спеціалісті відділу методології ліцензування Департаменту оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами;

1.7. Головного спеціаліста Відділу правового забезпечення (2 вакансії);

1.8. Головного спеціаліста з внутрішнього аудиту.

2. Затвердити умови проведення Конкурсу, що додаються.

3. Відділу з управління персоналом забезпечити оприлюднення оголошення про проведення Конкурсу на офіційному веб-сайті Держлікслужби та надіслати відповідну інформацію до Національного агентства України з питань державної служби.

4. Провести Конкурс на вищезазначені посади державної служби 10 квітня 2019 року.

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

Голова Р. Ісаєнко

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Держлікслужба приєдналась до Української хартії «За ділову досконалість та якість»

Наступна

Аптеки повинні створити умови для маломобільних груп населення за новими вимогами