Наказ Держлікслужби від 06.10.2016 № 385 "Про відповідальних за діловодство в структурних підрозділах Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками"
Опубліковано 06.10.2016 о 00:00Список осіб, відповідальних за діловодство
Державної служби України з лікарських засобів
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
ТА КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ
НАКАЗ
06 жовтня 2016 р. Київ №____385________
Про відповідальних за діловодство
в структурних підрозділах
Державної служби України з
лікарських засобів та контролю
за наркотиками
Відповідно до пункту 8 розділу І Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242, та з метою організації ведення діловодства відповідно до вимог державних стандартів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити список осіб, відповідальних за діловодство в структурних підрозділах Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, що додається.
2. Особам, відповідальним за діловодство, у своїй роботі керуватись положеннями Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242, Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181, нормативними документами Міністерства юстиції України, Укрдержархіву, іншими загальнодержавними нормативними та методичними документами; інструкціями та положеннями, затвердженими Держлікслужбою.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Голови І.М. Суворова
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.