Через 20 років після відкриття для світу Віагри Pfizer намагається винайти ще один чудодійний препарат

Опубліковано 04.04.2018 о 00:00

 

Пройшло 20 років з дня винаходу Віагри, і Pfizer шукає ще один препарат із такою ж масштабною можливістю заробітків як його революційна синя ерекційна таблетка від Віагри.

Однак, шанси на винахід іншого чудодійного препарату можуть зменшитися, оскільки фармацевтичний гігант веде політику заощадження, зокрема скорочення витрат  свого бюджет на дослідження та розробку відповідного лікарського засобу.

Pfizer прогнозує, що цього року він витратить з 7,4 млрд. до 7,9 млрд. дол. США на дослідження та розробки, у порівнянні з 7,7 млрд. дол. США минулого року.

Це менші витрати, а ніж витрати на дослідження  та розробки суперників, таких як Merck та Johnson & Johnson, які планують витратити більше 10 мільярдів доларів.

Заощадження та економія бюджету "Pfizer" означає відхід ним від цілих сфер медичних досліджень.

Pfizer також поінформував, що може продати свій комплексний медичний бізнес щодо лікування пацієнтів такими популярними безрецептурними препаратами, як протизапальний препарат Advil, мультивітамінний Centrum та загально поширений бальзам для губ ChapStick.

За даними Центру вивчення розвитку ліків, Tuffts Centre витрати на виведення нового препарату на ринок вимагають в середньому 2,6 мільярда доларів.

Pfizer все частіше вибирає модель, де поділяє ризики та вигоди з іншими виробниками ліків.Він оголосив про стратегічне партнерство з Merck та Bristol-Myers Squibb, а також співпрацює з фахівцями та дослідниками університетів в таких галузях, як онкологія та імунологія.

У компанії з’явилися високоприбуткові препарати, окрім Віагри, такі як: анти-холестериновий препарат Lipitor, антидепресант Zoloft та протизапальний препарат Celebrex.

Разом з тим, доходи  компанії трохи зменшилися минулого року до 52,5 млрд. дол. Хоча менеджмент очікує, що обсяги продажів зростуть в 2018 році, однак на їхню думку це зростання матиме лише  5 відсотків.

У 2015 році компанія Pfizer посилила власний бізнес, придбавши Hospira, а у 2016 році Medivation та Anacor, який доповнив своїм портфелем Xtandi та Eucrisa.

Компанія заявила, що впевнена у своєму майбутньому та розраховує на винахід нового препарату, який дасть неменших фінансових вливань, а ніж свого часу препарат Віагра.

 

 

Джерело: https://medicalxpress.com/news/2018-04-years-viagra-pfizer-miracle-drug.html

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Запрошуємо фахівців Вашого підприємства взяти участь у авторському семінарі: "Практичні аспекти застосування Технічних регламентів сьогодні та погляд у майбутнє. Ринковий нагляд - ключові питання та відповіді"

Наступна

Вітання Голови Держлікслужби з Великоднем