Інформація про підсумки діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2023 рік

Опубліковано 30.04.2024 о 16:35

І. ЗАВДАННЯ ТА ЗАХОДИ, ЇХ ДОСЯГНЕННЯ, ВИКОНАННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ:

 Основні завдання та напрями роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області.

Відповідно до Положення про Службу, затвердженого наказом Держлікслужби від 17.02.2017 № 184 завданням Служби є реалізація повноважень Держлікслужби на території Одеської області.

Основні напрями роботи:

1) здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства щодо:

якості та безпеки лікарських засобів, у тому числі тих, що містять наркотичні засоби, психотропні речовини та їх прекурсори, отруйні та сильнодіючі засоби (далі – підконтрольні речовини), медичних імунобіологічних препаратів (далі – лікарські засоби) на всіх етапах обігу;

порядку відпуску лікарських засобів з аптечних закладів;

виконання ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами.

2) здійснення державного ринкового нагляду в сферах медичних виробів, медичних виробів для діагностики in vitro та активних медичних виробів, які імплантують (далі – медичні вироби).

  1. Здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства щодо забезпечення якості та безпеки лікарських засобів на всіх етапах обігу.

2.1. У 2023 році Службою проведено 4 позапланових перевірки вимог законодавства щодо якості лікарських засобів. За результатами проведених перевірок порушення законодавства не встановлено.

Проведено сумісних заходів за запитами юридичних осіб щодо дотримання вимог законодавства з якості лікарських засобів – 5, складено 5 довідок (Одеський дитячій будинок-інтернат, Красносільський дитячий будинок, Ананьївський дитячий будинок-інтернат, Білгород-Дністровський будинок-інтернат, Барабойський психоневрологічний будинок-інтернат).

Також, спеціалісти Служби прийняли участь в 10 сумісних заходах із правоохоронними органами у якості фахівців, надані відповідні Довідки до правоохоронних органів.

2.2. У рамках здійснення державного контролю при ввезенні на територію України лікарських засобів територіальними органами Держлікслужби у 2023 році:

–  прийнято та здійснено обробку 11 заяв на видачу висновку про якість ввезених в Україну ЛЗ від суб’єктів – імпортерів ЛЗ та проведено експертизи наданих імпортерами документів (заяв щодо МІБП не надходило);

– здійснено перевірки протоколів надходження продукції наданих імпортерами на відповідність митній декларації щодо кількості ввезених препаратів кожної серії ЛЗ – 21, здійснено та оформлено протоколів огляду вантажу 21,  оформлено протоколів візуального контролю серій лікарських засобів –21;

  повідомлень про необхідність направлення ЛЗ на лабораторний аналіз в уповноважені лабораторії – не було (не направлялись);

– відбір зразків для направлення ЛЗ на проведення лабораторного аналізу в уповноважені лабораторії – не було (не відбирались);

– видано позитивних висновків про якість ввезених в Україну ЛЗ – 21; негативні-відсутні;

– оброблено звіти по ввезеним субстанціям  – 18;

продукція «inbulk»  – відсутня;

– надано 12 листів імпортерам щодо змін до Порядку здійснення державного контролю якості  лікарських засобів, що ввозяться в Україну протягом періоду дії воєнного часу.

2.3. У напрямку здійснення лабораторного аналізу якості серій лікарських засобів Служби у 2023 році:

  • здійснено 43 аналіза зразків води очищеної, 5 аналізів лікарських засобів та надано 48 позитивних висновків;

2.4. Крім цього, протягом 2023 року Службою опрацьовано – 232 відповіді від СГ та ЛПЗ щодо розпоряджень Держлікслужби про заборону  (2 серії – ввезенні з порушенням ЗУ, 210 серій – субстандартні ЛЗ, 20 серій – побічна реакція);

116 серій (2982 уп.) повернуто постачальникам;

141 серії (3223,3 уп.) вміщено у карантин;

– здійснено відбір 5 серій зразків лікарських засобів, сумнівних щодо якості;

– до Держлікслужби направлено 2 запита про погодження проведення позапланової перевірки щодо якості ЛЗ;

– узагальнення та надання до Держлікслужби матеріалів про випадки виявлення в обігу неякісних чи фальсифікованих ЛЗ, здійснюється у вигляді звітів та листів.

– за дорученням Держлікслужби проведено відбір ЛЗ – 2 найменування, які направлені до ДУ ІГЗ О.М. Марзєєва НАМН України;

2.5. Службою у 2023 році здійснено контроль за виконанням правил утилізації та знищення неякісних (заборонених до обігу/застосування) ЛЗ, в т.ч. тих, що містять підконтрольні речовини – здійснено контроль за знищенням заборонених ЛЗ – 2080 серії ( 147 490,1 уп.), у тому числі 10 серій (112,87 уп.), що містять підконтрольні речовини; від суб’єктів господарювання отримано акти виконаних робіт про знищення ЛЗ.

 Отримано від СГ та оброблено 2407 актів  знищення невикористаних залишків наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.

2.6. Проводилась консультаційна робота по подовженню виготовлення ЛЗ в умовах аптеки та надання Переліків внутрішньоаптечних заготовок на погодження.

2.7. У 2023 році Службою надані консультації представникам фармацевтичного ринку про вимоги законодавства щодо якості лікарських засобів, змісту та правил оформлення відповідних документів – надані консультації СГ, проведено 3 семінари з СГ  та 3 з уповноваженими особами ЛПЗ, 1 з керівниками ЛПЗ, надавалася інформація представникам фармацевтичного ринку  усіма засобами зв’язку;

– підготовлено інформаційно-аналітичних повідомлень щодо якості ЛЗ – 56 повідомлень.

2.8. Службою Забезпечено обмін інформацією з правоохоронними органами (органами дізнання, попереднього слідства) про факти виявлення заборонених до обігу та застосування ЛЗ, фальсифікатів, надання у встановленому законодавством порядку матеріалів перевірок, за результатами яких виявлені ознаки злочину:

– надано відповіді на 26 запитів правоохоронних органів;

–   прийнято участь у 10 сумісних заходах із правоохоронними органами у якості фахівців, складено 10 довідок;

– направлено інформацію за результатами заходів – 10 листів.

2.9. Проводилася консультативна та інформаційна допомога заінтересованим установам та організаціям з питань методології аналізу якості ЛЗ – 10 на базі лабораторії Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками.

2.10. Розглянуто та опрацьовано запитів, листів, звернень від фізичних та юридичних осіб щодо якості лікарських засобів, обігу, фальсифікованих та  незареєстрованих лікарських засобів – 31. Надавалася  відповідна методична та консультаційна допомога.

 

Розгляд скарг,звернень споживачів (користувачів) стосовно якості, безпеки та ефективності  ЛЗ

 За 2023 рік Службою розглянуто та опрацьовано 24 звернення, які надійшли від фізичних осіб :

– питання якості лікарських засобів (5);

– питання порушення ліцензійних умов (5);

– питання обігу лікарських засобів (7),

– питання роботи аптечних закладів (5);

– питання фінансової політики (1);

– інше (1).

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 24 відповіді – роз’яснення, одно звернення направлене за належністю.

За результатами звернень надавалася  відповідна методична/консультаційна допомога. За результатами розгляду повідомлено заявникам та Держлікслужбі.

  1. Здійснення державного ринкового нагляду за дотриманням вимог технічних регламентів щодо медичних виробів.

В 2023 році проводено 1 позаплановий захід державного ринкового нагляду щодо медичних виробів  на виконання доручення МОЗ України, Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.

Протягом 2023 року територіальним органом Держлікслужби:

 – проведено 1 позапланова перевірка перевірок характеристик продукції державного ринкового нагляду;

 – складено 1 акт перевірки;

– за дорученням Держлікслужби проведено  2 документальні перевірки характеристик продукції державного ринкового нагляду. Надано 9 відповідей щодо МВ згідно доручення Держлікслужби на проведення  перевірки документів щодо медичних виробів у уповноважених представників.

Інформація про МВ вивчається спеціалістами та враховується в роботі.

Надано до  Держлікслужби пропозиції до плану здійснення ринкового нагляду з метою складання  секторального плану державного ринкового нагляду та план  проведення перевірок характеристик продукції у суб’єктів господарювання на 2024 рік.

Звернень від громадян стосовно МВ до Служби не надходило.

Планові перевірки не проводились відповідно до пункту 3 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року
№ 533-IX, Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану».

До Держлікслужби надані щоквартальні звіти. Щорічний звіт направлено до Держлікслужби та опубліковано на офіційному веб-сайті Служби.

 

  1. Ліцензування господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами та у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.

Станом на кінець 2023 року кількість ліцензіатів на території Одеської області у сфері господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами за відповідними видами господарської діяльності становить:

  • виробництво (промислове) лікарських засобів – 3 СГД (місць провадження діяльності –5);
  • виробництво (виготовлення) лікарських засобів в умовах аптеки – 12 (місць провадження діяльності – 18);
  • оптова торгівля лікарськими засобами – 23 СГ (місць провадження діяльності – 23);
  • роздрібна торгівля лікарськими засобами – 371 СГ (місць провадження діяльності – 1616, з них: 1403 – аптеки; 213 – аптечні пункти);
  • імпорт лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) – 9 (місць провадження діяльності – 9);

 

  1. Здійснення контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог Ліцензійних умов.

5.1. Здійснено позапланових перевірок за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами 46. Перевірено 86 МПД, з них 80 аптек та 6 аптечних пунктів. Надано 12 Розпоряджень про усунення порушень ліцензійних умов провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами, складено 1 акт відмови ліцензіата у проведенні перевірки, 33 акти до відома.

5.2. Здійснено позапланових перевірок перед видачою ліцензій на провадження господарської діяльності з виробництва (виготовлення) лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами за 127 дорученнями Держлікслужби щодо проведення перевірок перед видачею ліцензій (127 МПД, з них 2 аптечних склада, 109 аптек та 16 аптечних пунктів), за результатами складено 127 актів, з них 7 –  негативні.

5.3. Планові перевірки не проводились  відповідно до пункту 3 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року
№ 533-IX, Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану».

ІІ. ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ: 

КЕКВ

Найменування витрат по КПКВ 2307010 «Керівництво та управління у сфері лікарських засобів та контролю за наркотиками»

2022 рік (тис.грн)

2023 рік (тис.грн)

2024 рік (тис.грн)

Бюдж. запит

Видатки

Касове виконання

Бюдж. Запит

Видатки

Бюдж. запит

Затверджено кошторисом

 

Усього видатків

4870,1

4572,8

3627,1

3241,2

3230,1

6337,5

6337,5

2110

Оплата праці

3424,3

3424,3

2675,2

2373,1

2373,1

4907,5

4907,5

2120

Нарахування на оплату праці

701,0

701,0

547,6

483,0

483,0

1079,7

1079,7

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

12,0

12,0

12,0

14,5

14,5

10,0

10,0

2220

Медикаменти та перев’язувальні матеріали

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

2240

Оплата послуг, крім комунальних

593,2

301,9

271,7

169,8

158,9

169,8

169,8

2250

Видатки на відрядження

15,0

9,2

7,56

17,0

16,8

23,0

23,0

2270

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

124,6

124,4

113,7

118,0

118,0

147,5

147,5

2271

Оплата теплопостачання

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

2272

Оплата за водопостачання та водовідведення

8,4

8,2

8.2

6,5

6,5

15,0

15,0

2273

Оплата електроенергії

86,6

86,6

77,9

65,0

65,0

80,0

80,0

2274

Оплата природного газу

28,9

28,9

26,9

46,0

46,0

52,0

52,0

2275

Оплата інших енергоносіїв

0,7

0,7

0,7

0,5

0,5

0,5

0,5

2800

Інші поточні видатки

0,0

0,0

0,0

65,8

65,7

0,0

0,0

                   

 Протягом минулого року також:

 Спеціалісти Служби приймали участь у комплексної перевірці КНП «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр».

  • В умовах воєнного стану спеціалісти Служби проводять щотижневий моніторинг наявності препаратів інсуліну в аптеках Одеської області та м. Одеси та надають інформацію до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками та на веб-сайт Служби.
  • Спеціалісти Служби брали участь у моніторинговому візиту до обласного центру контролю та профілактики хвороби МОЗ України з метою оцінки та надання рекомендацій щодо відповідності складських приміщень для зберігання медичних іммунологічних препаратів, розчинників, шприців та коробок для безпечної утилізації вимогам Постанови №929 від 30.11.2016 Кабінету міністрів України на виконання доручення Держлікслужби від 13.06.2023 №22-001.1/20-23 та доручення заступника Міністра –головного державного санітарного лікаря України від 09.06.2023 №ДЗМ/54/8-23.
  • На виконання доручення Міністра охорони здоров’я України В. Ляшка та доручення Держлікслужби від 01.04.2022 № 1905-001.2/004.0/17-22, від 04.04.2023 № 3047-001.2/004.0/17-23, від 26.04.2023 №3906-001.2/004.0/17-23 проводиться щомісячний збір інформації щодо рівня цін на лікарські засоби від суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність з роздрібної торгівлі лікарськими засобами.
  • Проводиться щоденно дослідження аптечних закладів з метою вивчення досвіду відпуску рецептурних лікарських засобів (візити до аптек) та вносила результати досліджень в Google форму, згідно доручення МОЗ України.
  • Спеціалісти Служби на виконання доручення Держлікслужби від 20.11.2023 №10967-001.1/004.0/17-23 проводили моніторинг забезпечення аптечних закладів альтернативними джерелами електропостачання, котрі будуть забезпечувати безперебійну роботу цих закладів в Одеській області.
  • Протягом 2023 року Службою проведено з уповноваженими особами лікувально-профілактичних закладів навчальні семінари на теми: «Вимоги до маркування та супровідних документів до медичних виробів», «Зберігання медичних виробив та лікарських засобів у ЛПЗ», «Утилізація та знищення медичних виробів» – 24 ЛПЗ та 16 приватних медичних центрів, проводяться консультації щодо медичних виробів.
  • У приміщенні Служби 04.04.2023 року проводили «круглий стіл» з директорами аптечних мереж з обговоренням питань відпуску лікарських засобів за електронними рецептами та  дотримання ліцензійних умов щодо доступу  осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до приміщень відповідно до державних будівельних норм, правил і стандартів». Вказана інформація розміщена на офіційній сторінці Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у Фейсбуці.
  • На виконання листа Держлікслужби від 27.06.2023 №6070-001.1/005.0/17-23 спеціалісти Служби брали участь щодо розробки пропозицій до проекту Закону України «Про медичні вироби».
  • На виконання пункту 1 Плану роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області на 2023 рік (щодо надання пропозицій до проектів нормативно-правових актів) спеціалісти Служби брали  участь у опрацюванні проекту Постанови Кабінету Міністрів №929 від 30.11.2016р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)»  та вносили пропозиції до Постанови Кабінету Міністрів №929 від 30.11.2016р. щодо функціонування мобільних аптечних пунктів.
  • Проводився щоденний збір інформації щодо наявності в аптечних закладах та закладах охорони здоров’я лікарських засобів за переліком, згідно Доручення Голови Держлікслужби від 09.09.2022 №5528-001.2/004.0/17-22.
  • Проводився збір інформації щодо працівників-громадян України, захоплених як заручники внаслідок збройної агресії проти України, позбавлених свободи з політичних мотивів або захоплених як військовополонені у зв’язку із захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України серед працівників згідно Доручення Голови Держлікслужби від 15.03.2022 №6-001.1/20-22;
  • Проводився збір інформації щодо збитків підпорядкованим суб’єктів господарювання державного сектору економіки внаслідок російської агресії згідно листа Мінекономіки від 10.03.2022 №3223-06/9580-01;

 

ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ (ПИТАННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ)

Структура Державної служби з лікарських засобів   та контролю за наркотиками в Одеській області

         У 2023 році структура Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області, затверджена Головою Держлікслужби, залишилась без змін, а саме: гранична чисельність штатних одиниць сягає 21 штатної одиниці, з яких 15 – посади державної служби категорії  «Б» та  «В».

         Протягом 2023 року здійснювалось організаційно-методичне та інформаційне забезпечення роботи Служби: проводився моніторинг законодавства з питань персоналу та державної служби, надавалися необхідні консультації та роз’яснення співробітникам, переважно щодо змін стосовно питань кадрової роботи та державної служби в умовах воєнного стану.

         Головним спеціалістом з питань персоналу Служби щомісяця надавалась інформація про склад працівників та щоквартально, – звітність «Звіт пpo кількісний та якісний склад державних службовців». З 13.12.2023 по 04.01.2024, за окремим дорученням Голови Держлікслужби, надається щоденна інформація щодо місцеперебування та формату роботи працівників. Протягом року здійснювалась продовжувалось ведення документації з використанням системи HRMIS (функціональ-ний блок «ПЕРСОНАЛ»).

         Протягом оголошення воєнного стану конкурси не проводились, проте, двох працівників було прийнято на посади державної служби відповідно до ст.ст . 33, 35, 39 Закону України «Про державну службу»,  ч.5,7 ст. 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану). Протягом 2023 року процедура призначення на посади  та звільнення з посад була виконана з дотриманням вимог чинного законодавства.

          На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2023 року № 1109 «Про підготовку та запровадження умов оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» у Службі було проведено класифікацію посад державної служби.

         Державні службовці Служби пройшли щорічне оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» та «В». За результатами оцінювання два державних службовця отримали «відмінну» оцінку, 7 – «позитивну». Протягом 2023 року працівники Служби постійно підвищували свою кваліфікацію приймаючи участь в вебінарах, короткострокових медіа-тренінгах, а також за загальними і спеціальними програмами відповідно до  Індивідуальних програм.

         Протягом 2023 року у Службі були створені сприятливі умови для забезпечення проходження курсів підвищення кваліфікації державних службовців відповідно до індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності, складених за результатами оцінювання службової діяльності за 2022 рік. Станом на 28.12.2023 індивідуальні програми  були виконані виключно всіма працівниками у повному обсязі. Службою персоналу було ініційовано проходження працівниками Служби курсу «Англійська мова для публічних службовців» та  значної кількості самоосвітніх онлайн-курсів, поза запланованими у індивідуальних программах, у зв’язку із змінами у законодавстві, тощо.

Протягом 2023 року держслужбовці  Служби були ознайомлені із  новою версією СОП-18 «Кодекс етики», СОП-09 «Управління персоналом», СОП-12-06 «Порядок поводже-ння персоналу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області із суб’єктами звернення». На загальних сборах трудового колективу працівники Служби були ознайомлені з Рекомендаціями щодо організації роботи з реагування, запобігання та протидії проявам дискримінації за ознакою статі/сексуальним домаганням на робочому місці в територіальних органах Держлікслужби.

На виконання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 07 грудня 2016 року № 921 проведено звірку особових карток ф. П – 2 ДС держслужбовців-військо-возобов’язаних Cлужби, що перебувають на військовому обліку, з обліковими даними  РТЦК та СП міста Одеси. До РТЦК та СП іншого територіального підпорядкування були направлені листи.

         На виконання розпорядження Приморського РТЦК та СП                    м. Одеси, з метою обліку та уточнення персональних даних, проходження ВЛК, було здійснено оповіщення військовозобов’язаного- держслужбовця Служби, молодшого лейтенанта запасу. Налагоджений зв’язок із РТЦК та СП міста Одеси щодо обміну інформацією з питань мобілізації та оборони, надання звітів про чисельність та перелік військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час, що працюють в Службі. На виконання листа  Держлікслужби від 27.12.2023            № 830/0/02.16-23 за результатами виконання затверджених на 2023 рік планів, відпрацьовано наказ «Про затвердження звіту про стан військового обліку за 2023 рік та завдань з військового обліку та бронювання  військовозобов’язаних на 2024 рік»  від 01.01.2024 №1-Адм, відпрацьовано та згідно із графіком 08.01.2024 надано звіт на погодження до  Приморського РТЦК та СП  м. Одеси.

 

ІV. ЗАХОДИ З ПИТАНЬ ЗАГАЛЬНО-АДМІНІСТРАТИВНОЇ РОБОТИ ТА КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОНАННЯМ РІШЕНЬ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ, КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, КЕРІВНИЦТВА ДЕРЖЛІКСЛУЖБИ ТА ІНШИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ

– Діловодство в Службі організовано відповідно до Інструкції з діловодства Служби. Враховуючи триваючу збройно-терористичну агресію РФ, з метою недопущення будь-яких ризиків знищення даних, витоку службової інформації, Служба на період воєнного стану перейшла на здійснення діловодства у паперовій формі. У зв’язку із чим, зокрема, обробка інформації з обмеженим доступом в електронному вигляді не проводиться.

– За 2023 рік в Службі оброблено 1544 вхідних та 616 вихідних  документів; зареєстровано 229 наказів з основної діяльності та 16 наказів з адміністративно-господарських питань. Уся кореспонденція була своєчасно оброблена та надана на виконання. Забезпечено контроль за виконанням документів, порушення строків виконання не допущено.

– Своєчасно розглянуто 24 звернень щодо якості лікарських засобів  відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

      – Діловодство  з грифом «ДСК» здійснюється відповідно до  Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання  і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію в Службі. У 2023 році в Службу не надходило та не створювалось документів з грифом «ДСК».

– Ведеться співпраця з Державною службою України з лікарських засобів   та контролю за наркотиками по вдосконаленню нормативної бази з питань організації діловодства.

 

КОМУНІКАЦІЙНА АКТИВНІСТЬ, МІЖГАЛУЗЕВА СПІВПРАЦЯ ТА РОБОТА З ГРОМАДСЬКІСТЮ

 – Протягом року здійснювалось інформаційне наповнення офіційного сайту Служби та участь у інформаційному наповненні сайту Держлікслужби. Здійснюється висвітлення діяльності Служби  шляхом публікацій інформаційних повідомлень, статей, інтерв’ю в регіональних друкованих ЗМІ та інтернет-виданнях, забезпечено оперативне реагування на запити преси. Створена та функціонує сторінка у Facebook. 

       – Забезпечене неухильне виконання працівниками територіального органу вимог Закону України «Про звернення громадян». Спеціалістами Служби розглянуто 24 звернення,  питання якості лікарських засобів – 5, питання порушення ліцензійних умов 5, – питання обігу лікарських засобів – 7, питання роботи аптечних закладів  – 5,  питання фінансової політики – 1,  інше – 1.

Під час їх розгляду було забезпечено контроль за виконанням вимог Закону України «Про звернення громадян», у т.ч. щодо об’єктивності, своєчасності та всебічності розгляду звернень громадян, не допущення надання неповних, неоднозначних та необґрунтованих відповідей.

         – Спеціалісти Служби ведуть правову роботу з працівниками суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво лікарських засобів (в умовах аптеки), оптову, роздрібну торгівлю лікарськими засобами, працівниками закладів охорони здоров’я (лікарень) шляхом проведення лекції, семінарів, «круглих столів», конференцій – 7 заходів(проведено 3 семінари з СГ, 3 з уповноваженими особами ЛПЗ, 1 з керівниками ЛПЗ, надавалася інформація представникам фармацевтичного ринку  усіма засобами зв’язку).

 

VІ. ЗАХОДИ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ

У звітному періоді за вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних із корупцією посадові особи Служби не притягались.  

Протягом 2023 року здійснювався контроль за своєчасним виконанням службових документів з питань запобігання корупції, що надходили з Держлікслужби. Питання, порушені у цих службових документах, розглядались на нарадах Служби. Протягом звітного періоду на нарадах розглянуто 2 питання, пов’язаних із запобіганням та протидією корупції.

– До плану періодичного навчання персоналу на 2023 рік внесено 2 теми з питань протидії корупції, за якими протягом звітного періоду проведено 2 заняття із подальшою перевіркою знань. У січні – лютому 2023 року особлива увага зверталась на питання, пов’язані із порядком заповнення електронних декларацій та інших питань фінансового контролю.          – Розроблено та затверджено перелік нормативно-правових актів з питань запобігання корупції, проводиться моніторинг змін до них в частині, що стосується посадових осіб Служби. Під час нарад за участю працівників Служби додатково проводились роз’яснення вимог антикорупційного законодавства, надавались консультації працівникам Служби з цього приводу.

– У 2023 році відповідно були прийняті на посади державної служби 2 особи. Під час оформлення кандидатів  організовано проведення перевірки щодо додержання вимог статті 25 Закону України «Про запобігання корупції» (обмежень щодо сумісництва та суміщення із іншими видами діяльності). За результатами перевірки порушень зазначених обмежень не допущено. Особи прийняті на державну службу ознайомлені із Загальними правилами етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, подали відповідні декларації про відсутність у них конфлікту інтересів, а також підписали угоду про конфіденційність.

– В Службі в доступному місці розміщена антикорупційна скринька, інформація про уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції та примірник Закону України «Про запобігання корупції».

– Протягом 2023 року вживались заходи щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів, проведено 2 заняття з цього приводу. Повідомлень про конфлікт інтересів не надходило.   

– Проводилась робота щодо перевірки дотримання норм антикорупційного законодавства під час видання актів Служби, у зв’язку із чим всі нормативні документи, які подаються на підпис начальника Служби обов’язково попередньо погоджуються із юрисконсультом Служби – Здійснювався моніторинг засобів масової інформації на предмет опублікування відомостей про вчинення корупційних або пов’язаних із корупцією дій працівниками Служби. Протягом 2023 року таких фактів із засобів масової інформації Службою отримано не було.

 – Вживались заходи щодо дотримання вимог конфіденційності у разі отримання повідомлень від працівників Служби про порушення вимог Закону «Про запобігання корупції» іншою особою. Протягом 2023 року інформації про порушення вимог Закону «Про запобігання корупції» від працівників Служби не надходило.

– Затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Служби, в тому числі з антикорупційних питань уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції. Протягом 2023 року громадяни із повідомленням про вчинення корупційних дій до посадових осіб Служби не звертались, запитів про надання інформації про діяльність щодо запобігання корупції від громадських об’єднань або громадян не надходили.

–   Забезпечено прозорість в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області, інформація з питань антикорупційної діяльності Служби опубліковується на офіційному веб-сайті (з урахуванням дотримання обмежень щодо оприлюднення відомостей, розповсюдження яких може становити загрозу національній безпеці, на період дії правового режиму воєнного стану). Будь-які особи щодо відомостей про діяльність щодо запобігання корупції до Служби не звертались.

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про надану публічну інформацію Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за лютий 2021 року