Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2021 року

Опубліковано 06.07.2021 о 11:51

Аналіз звернень громадян

до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2021 року

 

          На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2021 року.

          За ІІ квартал 2021 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 3 звернення громадян: 2 заяви ( 66,7 %) та 1 (33,3 %) скарга.

          З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 2 звернення (66,7 %), від Одеської обласної державної адміністрації – 1 звернення (33,3 %).

          Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІ кварталі 2021 року звернулись 3 громадян з індивідуальними зверненнями.

          За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІ кварталі звернулось 3 жінки  (100 %).

          До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2021 року надійшло 1 звернення від громадянки, яка має встановлені законодавством пільги та потребує соціального захисту і підтримки.

          Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

– питання якості лікарських засобів (2);

– питання щодо цін (1).

          Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 1 відповідь – роз’яснення; 1 звернення направлене за належністю, 1 звернення у стадії розгляду.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2021 року