Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2019 року

Опубліковано 08.07.2019 о 16:30

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2019 року.

За І півріччя 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 15 звернень громадян: 10 заяв (66,7 %) та 5 (33,3 %) скарг.

З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 5 звернень (33,3 %), поштою – 1 звернення (6,7 %), від Держлікслужби – 7 звернень (46,6 %), Одеської обласної державної адміністрації – 1 звернення (6,7 %), Одеської місцевої прокуратури № 2 – 1 звернення (6,7 %).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І півріччі 2019 року звернулись 13 громадян з індивідуальними зверненнями та 15 громадян з колективним зверненням та одна громадянка зверталась двічі.

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І півріччі звернулось 11 жінок  ( 39,3 %) та 17 ( 60,7 %) чоловіків. 

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2019 року не надходило  звернень  від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

– питання якості лікарських засобів (7);

– питання соціального захисту населення (4);

– питання порушення ліцензійних умов (2);

– питання обігу лікарських засобів (1);

– питання цінової політики (1).

 

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 10 відповідей – роз’яснень; 5 звернень передано за належністю.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2019 року

Наступна

Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІV квартал 2019 року