Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2020 року

Опубліковано 20.07.2020 о 10:41

Аналіз звернень громадян

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2020 року

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2020 року.

За І півріччя 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 20 звернень громадян:    8 заяв (40  %) та 12 (60 %) скарг.

З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на на особистому прийомі – 5 звернень (25 %), від Держлікслужби – 6 звернень (30 %), Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації – 7 звернень (35 %), від НАБУ – 1 звернення (5 %), від Лиманської районної державної адміністрації – 1 звернення (5 %). 

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І півріччі 2020 року звернулись 19 громадян з індивідуальними зверненнями (одна громадянка зверталась двічі).

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І півріччі  звернулось 12 жінок  (63,2 %) та 7 (36,8 %) чоловіків.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2020 року 9 звернень від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

– питання якості лікарських засобів (7);

– питання медичних виробів (2);

– питання роботи аптечних закладів (2);

– питання порушення ліцензійних умов (1);

– питання соціального захисту населення (5);

– фінансова політика (1);

– митна політика (1);

– інше (забезпечення антисептичними та дез. засобами) (1).

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 10 відповідей – роз’яснень; 9 звернень направлені за належністю, про що повідомлено заявникам, 1 звернення у стадії розгляду.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2020 року

Наступна

Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІІ квартал 2020 року