Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2020 року
Опубліковано 20.07.2020 о 10:41Аналіз звернень громадян
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2020 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2020 року.
За І півріччя 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 20 звернень громадян: 8 заяв (40 %) та 12 (60 %) скарг.
З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на на особистому прийомі – 5 звернень (25 %), від Держлікслужби – 6 звернень (30 %), Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації – 7 звернень (35 %), від НАБУ – 1 звернення (5 %), від Лиманської районної державної адміністрації – 1 звернення (5 %).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І півріччі 2020 року звернулись 19 громадян з індивідуальними зверненнями (одна громадянка зверталась двічі).
За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І півріччі звернулось 12 жінок (63,2 %) та 7 (36,8 %) чоловіків.
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2020 року 9 звернень від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
– питання якості лікарських засобів (7);
– питання медичних виробів (2);
– питання роботи аптечних закладів (2);
– питання порушення ліцензійних умов (1);
– питання соціального захисту населення (5);
– фінансова політика (1);
– митна політика (1);
– інше (забезпечення антисептичними та дез. засобами) (1).
Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 10 відповідей – роз’яснень; 9 звернень направлені за належністю, про що повідомлено заявникам, 1 звернення у стадії розгляду.