Аналітична довідка по роботі зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області за 2018 рік

Опубліковано 09.01.2019 о 12:01

За звітний період робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області (далі – Служба)  проводилась у порядку визначеному Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96, Указом   Президента  України  від  07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та постанови КМУ від 14.04.1997 № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”.

Протягом 2018 року щотижня, згідно з графіком,  проводився особистий прийом громадян посадовими особами структурних підрозділів Служби.

За  звітний період 2018 року до Служби надійшло 79 (сімдесят дев’ять) індивідуальних звернень та 1 (одне) колективне, з них 3 (три) надійшли поштою та 7 через органи влади (Управління охорони здоров’я Чернігівської ОДА, Держлікслужба), що становить 12% та 70 (сімдесят) звернення були прийняті на особистому прийомі посадовими особами Служби, що складає 88%. Всі звернення були первинними. За типом листи та усні звернення 12% та 88% відповідно.

Письмові звернення зареєстровано від жителів сел та міст різних районів Чернігівської області (м. Прилуки, м. Ніжин, з Чернігівського, Варвинського, Коропського районів), інші письмові звернення – були від жителів м. Чернігова.

За звітний період 2018 року звернулося 8 (вісім) пенсіонерів, що становить 10%; 12 (дванадцять) робітників бюджетної сфери – 15%, 4 (четверо) робітників – 5%, 3 (три) – державних службовців – 4%, 49 (сорок дев’ять) підприємців – 61 %, 1 (один) селянин – 1%, 1 (один) – безробітний – 1%, 2 (два) – не зазначено соціальний стан – 3%,  від  загальної кількості звернень громадян.

До Служби у 2018 році звертались як чоловіки так і жінки 24% та 76% відповідно.

За результатами розгляду звернень громадянам надані відповідні роз’яснення у встановлені законодавством терміни.

За аналогічний період минулого року надійшло 31 (тридцять одне) індивідуальні звернення та 1 (одне) колективне, з них 8 (вісім) надійшли поштою та через органи влади (Чернігівську ОДА, Управління захисту економіки в Чернігівській області, Прокуратуру Чернігівської області), що становить 26% та 24 (двадцять чотири) звернення були прийняті на особистому прийомі посадовими особами Служби, що складає 74%. Всі звернення були первинними. За типом листи та усні звернення 26% та 74% відповідно.

Звернення розглядаються відповідно до компетенції, в рамках чинного законодавства та вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Щодо питань, які висвітлюються у зверненнях громадян, то це питання, які стосуються якості лікарських засобів – 14%, обіг лікарських засобів – 17%, роботи аптечних закладів та порушень ліцензійних умов в аптечних закладах – 50%, медичних виробів – 2 %, обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів – 4% та інші питання – 13%.

За аналогічний період минулого року питання, які стосуються якості лікарських засобів – 15%, наявності лікарських засобів в аптечних закладах  – 6%, роботи аптечних закладів та порушень ліцензійних умов в аптечних закладах – 20%, цін на лікарські засоби – 3%, проведення ринкового нагляду та інших питань, що стосуються діяльності Служби – 56%.

Проведений аналіз організації та роботи зі зверненнями громадян свідчить про значне збільшення кількості звернень громадян до Служби у порівняні з минулим періодом 2017 року.

Питання роботи зі зверненнями громадян залишаються  пріоритетними  в  Службі, на допомогу громадянам висвітлена інформація на інформаційних стендах. Також вся необхідна інформація висвітлюється на веб-сайті Служби. Щоквартально інформація про стан розгляду звернень громадян направляється до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками не пізніше 8 числа місяця, що настає за звітним періодом, у відповідності до наказу Держлікслужби від 29.12.2016 №10-Адм “Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян”.

Дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” і надалі перебуватиме на контролі керівництва Служби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка по роботі зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області за ІV квартал 2018 року

Наступна

Аналітична довідка по роботі зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області за І квартал 2019 року