Аналітична довідка по роботі зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області

Опубліковано 11.12.2018 о 15:13

За звітний період робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області (далі Службі) проводилась у порядку визначеному Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96, Указом   Президента  України  від  07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та постанови КМУ від 14.04.1997 № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”.

Протягом ІІІ кварталу 2018 року щотижня, згідно з графіком,  проводився особистий прийом громадян посадовими особами структурних підрозділів Служби.

За звітний період 2018 року до Служби  надійшло 11 (одинадцять) звернень, за формою надходження: 81% – на особистому прийомі та 8% – через органи влади (Управління охорони здоров’я Чернігівської обласної державної адміністрації) та 8% – від громадян поштою, за видом звернення: 90% у вигляді заяв, 10% у вигляді скарг.

За ознакою надходження звернення були первинними, за типом – 81% звернень були усними та 19%  – були письмовими. 

За соціальним станом та категорією авторів звернень до Служби за вказаний період звертались: три – від робітників бюджетної сфери, одне від пенсіонера, дитини війни, п’ять – від підприємців, два – від робітників.

До Служби у ІІІ кварталі 2018 року за статтю авторами звернень були лише жінки  – 100%.

За  результатами розгляду звернень: на 90% були надані роз’яснення, 10% були переслані за належністю.

За  звітний період 2017 року до Служби  надійшло 2 (два) звернення,  за формою надходження: одне звернення надійшло на особистому прийомі, одне – надіслане з Управління охорони здоров’я Чернігівської обласної державної адміністрації, за видом звернення: у вигляді заяв.

Щодо питань, які висвітлюються у зверненнях громадян, то це питання, які стосуються роботи аптечних закладів, порушення ліцензійних умов, якості лікарських засобів, а також питання обігу лікарських засобів та медичних виробів.

Усі звернення розглядаються відповідно до компетенції, в рамках чинного законодавства та вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Питання роботи зі зверненнями громадян залишаються  пріоритетними  в  Службі, на допомогу громадянам висвітлена інформація на інформаційних стендах. Також вся необхідна інформація висвітлюється на веб-сайті Служби. Щоквартально інформація про стан розгляду звернень громадян направляється до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками не пізніше 8 числа місяця, що настає за звітним періодом, у відповідності до наказу Держлікслужби від 29.12.2016 №10-Адм “Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян” (зі змінами).

Дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” і надалі перебуватиме на контролі керівництва Служби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Наступна

Аналітична довідка по роботі зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області за ІV квартал 2018 року