Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІIІ кварталі 2017 року.

Опубліковано 04.10.2017 о 14:39

Аналітична довідка

про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області

у ІІІ кварталі 2017 року.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

У ІІІ кварталі 2017 року до Служби надійшло та було опрацьовано 22 звернення громадян, що на 22 звернення більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2016 року.

 

 

З 22 звернень – 6 (27,3%) – складають заяви, 16 (72,7%) – скарги. З них від громадян поштою надійшло – 9 звернень (41%), від громадян на особистому прийомі – 3 звернення (13,6%), 3 звернення (13,6%) надійшло з Харківської обласної держадміністрації, 7 звернень (31,8%), п’ять з яких повторних, направлено для розгляду з Держлікслужби. Всі звернення були первинні та індивідуальні. 3 звернення надійшло від громадян, що потребують соціального захисту і підтримки, а саме за соціальним станом – 2 пенсіонери, 1 працівник бюджетної сфери, за категоріями – інвалід 3 гр.-1, з багатодітної сім’ї-1; інші не зазначали відповідної інформації. За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталися чоловіки – 8, жінки – 5.

 

Питання, які порушували громадяни у своїх заявах та скаргах були:

–         щодо якості лікарських засобів – 2;

–         щодо порушення ліцензійних умов в аптечних закладах – 10;

–         інші питання – 5.

 

 

Всі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 21 відповідь – роз’яснення за звітний період та 1 звернення залишилось невирішеним на 1 число жовтня.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області за період з 01 січня по 30 вересня 2017 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області за період з 01 січня по 31 грудня 2017 року