Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІV кварталі 2019 року

Опубліковано 03.01.2020 о 16:33

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

У ІV кварталі 2019 року до Служби надійшло та було опрацьовано 33 звернення громадян, що на 28 звернень більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2018 року.

З 33 звернень – 28 (85%) – складають заяви, 5 (15%) – скарги. З них від громадян поштою надійшло – 1 звернення (3%), від громадян на особистому прийомі – 4 звернення (12%), 25 звернень (76%) надійшло від Харківської обласної держадміністрації, 3 звернення (9%),  направлено для розгляду з Держлікслужби.

Всі звернення були первинні та індивідуальні. 17 звернень надійшло від громадян, що потребують соціального захисту і підтримки, а саме за соціальним станом: 16-пенсіонери, за категоріями: ветеран праці – 1, дитина війни – 3, інвалід 1 гр. – 3, інвалід 2 гр. – 3, інвалід 3 гр. – 2,  багатодітна сім’я – 1, інші не зазначали відповідної інформації. За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталися чоловіки – 10, жінки – 23.

Питання, які порушували  громадяни у своїх заявах та скаргах були:

–         щодо якості лікарських засобів – 6;

–         щодо порушення ліцензійних умов в аптечних закладах – 1;

–         інші питання – 26.

У ході розгляду звернень громадян, було здійснено 4 позапланові перевірки суб’єктів господарювання у Харківській області.

Всі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 30 відповідей – роз’яснень за звітний період, 2 відповіді – роз’яснення на звернення, які надійшли у ІІІ кварталі 2019 року, 3 звернення направлено за належністю у інші відомства.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.

Отримати довідку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІІІ кварталі 2019 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області за період з 01 січня по 31 грудня 2019 року