Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за ІV квартал 2020 року

Опубліковано 13.01.2021 о 08:52

Протягом ІV кварталу 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області (далі – Служба) надійшло 1 звернення. Колективні та повторні звернення відсутні.

Порівняно з аналогічним періодом 2019 року кількість звернень до Служби області суттєво зменшилась.

Питанням, яке було порушене у зверненні, стосувалось якості придбаних в аптечному закладі лікарських засобів.

У звітному періоді за результатами розгляду звернення було проведено перевірку та своєчасно роз’яснення заявнику надано.

Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі.

Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у результативному вирішенні проблем в межах компетенції Служби та рамках чинного законодавства.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за ІІІ квартал 2020 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за 2020 рік