Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області за період з 01 січня по 30 червня 2017 року.

Опубліковано 04.07.2017 о 14:20

Аналітична довідка

про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області

з 01 січня по 30 червня 2017 року.

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

З 01 січня по 30 червня 2017 року до Служби надійшло та було опрацьовано 20 звернень громадян, що на 14 звернень більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2016 року.

 

 

З усіх 20 звернень – 12 (60%) складають заяви, 8 (40%) скарги. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло – 3 звернення (15%), (від громадян на прийомі) – 1 звернення (5%), від Харківської обласної держадміністрації надійшло – 10 звернень (50%), одно з яких повторне, 3 звернення (15%), одно з яких повторне, направлено для розгляду з Держлікслужби, 3 звернення (15%) надійшло від Держпродспоживслужби в Харківській області. Всі звернення були первинні та індивідуальні. 7 звернень надійшло від громадян, що потребують соціального захисту і підтримки, а саме за соціальним станом – пенсіонери, за категоріями – учасник війни -1, дитина війни-1, інвалід 3 гр.-1, інвалід 1 гр.-1, інвалід 2 гр.-1, дитина-інвалід-1; інші не зазначали відповідної інформації. За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталися чоловіки – 6, жінки – 12.

Питання, які порушували громадяни у своїх заявах та скаргах були:           –         щодо якості лікарських засобів – 2;

–         щодо порушення ліцензійних умов в аптечних закладах – 3;

–         інші питання – 13.

 

 

Всі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 17 відповідей – роз’яснень за звітний період; 3 звернення направлено за належністю у інші відомства.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у І кварталі 2017 року.

Наступна

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІI кварталі 2017 року.