Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області за період з 01 січня по 31 грудня 2017 року

Опубліковано 03.01.2018 о 14:34

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

З 01 січня по 31 грудня 2017 року до Служби надійшло та було опрацьовано 52 звернення громадян.

 

 

З усіх 52 звернень – 25 (48%) складають заяви, 27 (52%) скарги. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло – 13 звернень (25%), (від громадян на прийомі) – 5 звернень (10%), від Харківської обласної держадміністрації надійшло – 16 звернень (31%), одно з яких повторне, 12 звернень (23%), шість з яких повторних, направлено для розгляду з Держлікслужби, 6 звернень (11%), одне з яких повторне, надійшли від інших установ та організацій. 49 звернень були індивідуальні, 3 звернення – колективні. 10 звернень надійшло від громадян, що потребують соціального захисту і підтримки, а саме за соціальним станом –   4 пенсіонери, за категоріями – учасник війни -1, дитина війни-1, інвалід 3 гр.-2, інвалід 1 гр.-1, інвалід 2 гр.-1, дитина-інвалід-1; з багатодітної сім’ї-1; інші не зазначали відповідної інформації.

Питання, які порушували громадяни у своїх заявах та скаргах були:        

–         щодо якості лікарських засобів – 4;

–         щодо порушення ліцензійних умов в аптечних закладах – 18;

–         інші питання – 22.

 

 

У ході   розгляду звернень громадян, була здійснена 1 позапланова перевірка суб’єкта господарювання у Харківській області.

Всі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 46 відповідей – роз’яснень за звітний період, 6 звернень направлено за належністю у інші відомства.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІIІ кварталі 2017 року.

Наступна

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІV кварталі 2017 року