Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у ІV кварталі 2017 року

Опубліковано 03.01.2018 о 14:35

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

У ІV кварталі 2017 року до Служби надійшло та було опрацьовано 10 звернень громадян, що на 1 звернення менше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2016 року.

 

 

З усіх 10 звернень – 7 (70%) складають заяви, 3 (30%) скарги. З них від громадян (поштою) надійшло – 1 звернення (10%), від громадян на особистому прийомі – 1 звернення (10%), 3 звернення (30%) надійшло від Харківської обласної держадміністрації, 2 звернення (20%) направлене для розгляду з Держлікслужби та 3 звернення (30%), одне з яких повторне, надійшли від інших установ та організацій. 7 звернень були індивідуальні, 3 звернення, одне з яких повторне, колективні.

Питання, які порушували громадяни у своїх заявах та скаргах були:          

– щодо порушення ліцензійних умов в аптечних закладах – 5;

– інші питання – 4.

 

 

У ході розгляду звернень громадян, була здійснена 1 позапланова перевірка суб’єкта господарювання у Харківській області.

Всі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 7 відповідей – роз’яснень за звітний період, 1 відповідь – роз’яснення на звернення, яке надійшло у ІІІ кварталі 2017 року, 3 звернення направлено за належністю у інші відомства.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області за період з 01 січня по 31 грудня 2017 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області у І кварталі 2018 року.