Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області в IІ кварталі 2019 року

Опубліковано 04.07.2019 о 12:21

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В ІІ кварталі 2019 року до Служби надійшло та було опрацьовано 3 звернення громадян, що надійшли у  вигляді заяв та скарг.  За формою надходження звернення були:

– від громадян поштою – 2 звернення у вигляді листів;

– через інші органи та установи (від Держлікслужби) – одне звернення у вигляді скарги, яке надійшло електронною поштою.

Звернення за ознаками надходження були первинні та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. З письмовим зверненням звертались громадяни, що за категорією відноситься: інші – 3 та за соціальним станом відносяться: інші – 3;  за статтю: жіноча – 1, чоловіча – 2.

Питання, яке порушувались у зверненнях були:

  • якість лікарських засобів (ЛЗ) -1;
  • порушення ліцензійних умов (ЛУ) в аптечних закладах-2;

За результатами розгляду:

  • надано роз’яснення – 2;
  • у стадії розгляду – 1.

У ході розгляду звернення  позапланові перевірки  аптечних закладів не здійснювались (надано запит на погодження позапланової перевірки 1 аптеки), аналіз лікарських засобів не проводився.  

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

В ІІ кварталі 2019 року Службою  також було опрацьовано 1 звернення, що надійшло на «гарячу лінію» Миколаївської обласної державної адміністрації.

У ІІ кварталі 2018 року до Служби надійшло та було опрацьовано 4 звернення громадян.

Питання, які порушувались у зверненнях були:

  • робота аптек-3;
  • якість лікарських засобів (ЛЗ) – 1.                                                                                             

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області в I кварталі 2019 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IІІ кварталі 2019 року