Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за ІІ квартал 2019 року

Опубліковано 09.07.2019 о 09:06

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.04.2019 по 30.06.2019.

У другому кварталі 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло та було опрацьовано 8 звернень громадян, у тому числі:

  • 3 заяви (37,5%);
  • 5 скарг (62,5%).

 З них безпосередньо:

  • від громадян поштою безпосередньо до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло 6 звернень(75,0%);
  • від громадян на особистому прийомі було прийнято 1 звернення громадян (12,5%);
  • через органи влади надійшло до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло 1 звернення громадян (12,5%), яке надійшло через Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками;
  • від інших органів, установ та організацій звернення до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області   не надходили.

Більшість отриманих звернень громадян  потребували здійснення позапланової перевірки місць провадження діяльності суб’єктів господарювання. Всі заяви та звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуто, проведено розслідування щодо фактів викладених у зверненнях та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах своєї компетенції в строки відповідно діючому законодавству України.

Порівняльна характеристика звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у другому кварталі 2018 року та у другому кварталі 2019року.

Аналіз змісту звернень дає можливість визначати найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

У другому кварталі 2019 року громадяни зверталися з наступних питань.

– порушення ліцензійних умов в аптечних закладах;

– щодо якості лікарських засобів.

 

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронним органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області.

 

Отримати файл

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за І квартал 2019 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за ІІІ квартал 2019 року