Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області у 2018 рік
Опубліковано 02.01.2019 о 14:30На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області у 2018 році.
За 2018 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області надійшло 3 звернення від громадян, що свідчить про значне зменшення звернень громадян у порівнянні з 2017 роком (за 2017 році – 13 звернень).
І. Характеристика звернень
- За формою надходжень звернень:
від громадян поштою – 1
від громадян електронною поштою – 1
через органи влади (від Держлікслужби) – 1
- За ознакою надходження:
первинне – 3
- За видами:
звернення – 1
скарга – 2
- Застатевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 2
жіноча – 1
- За суб’єктом:
індивідуальні – 3
- За типом:
лист – 3
- За категоріями авторів звернення:
інвалід 2 групи – 1
інвалід 3 групи – 1
інші – 1
- За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер – 1
інші – 2
- За результатами розгляду:
відмовлено у задоволені – 1
переслані за належністю відповідно до ст. 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 2
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
про забезпечення ліками та виробами медичного призначення – 2
ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання якості лікарських засобів – 1
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області вживаються заходи, спрямовані на поліпшення інформованості населення про організацію роботи зі зверненнями громадян шляхом розміщення у засобах масової інформації роз’яснень щодо можливості захистити власні права у разі придбання сумнівних щодо якості лікарських засобів.
Спеціалісти Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконаня Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.