Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області у 2018 рік

Опубліковано 02.01.2019 о 14:30

На  виконання  вимог Закону  України  «Про  звернення  громадян», Указу  Президента  України  від  07.02.2008 №109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації  та  гарантування  конституційного  права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  та  наказу  Держлікслужби  від  29.12.2016 №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями  громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області у 2018 році. 

За 2018 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області надійшло 3 звернення від громадян, що свідчить про значне зменшення звернень громадян у порівнянні з 2017 роком (за 2017 році – 13 звернень).

  

І. Характеристика звернень

  1. За формою надходжень звернень:

від громадян поштою – 1 

від громадян електронною поштою – 1

через органи влади (від Держлікслужби) – 1 

  1. За ознакою надходження:

первинне – 

  1. За видами:

звернення – 1 

скарга – 2 

  1. Застатевим розподілом авторів звернень:

чоловіча – 2 

жіноча – 1  

  1. За суб’єктом:

індивідуальні – 3

  1. За типом:

лист – 3 

  1. За категоріями авторів звернення:

інвалід 2 групи –  1

інвалід 3 групи –  1

інші – 1

  1. За соціальним станом  авторів  звернення:

пенсіонер –  1

інші – 2

  1. За результатами розгляду:

відмовлено у задоволені – 1

переслані за належністю відповідно до ст. 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 2

 

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

про забезпечення ліками та виробами медичного призначення – 2 

 

ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 1

 

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на  письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються  пріоритетними в  діяльності Державної служби  з  лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується  стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Державною службою з  лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області вживаються заходи, спрямовані на поліпшення інформованості населення про організацію роботи зі зверненнями громадян шляхом розміщення у засобах масової інформації роз’яснень щодо можливості захистити власні права у разі придбання сумнівних щодо якості лікарських засобів.

Спеціалісти  Служби  і  надалі  забезпечуватимуть  неухильне  виконаня  Закону  України  «Про звернення  громадян» щодо  об’єктивного, всебічного та  своєчасного  розгляду  звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть  постійну  роботу з метою  якісного задоволення  потреб  і  запитів  громадян.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області за IV квартал 2018 року

Наступна

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області за І квартал 2019 року