Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за І квартал 2020 року

Опубліковано 02.04.2020 о 16:04

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.01.2020року по 31.03.2020 року.

У першому кварталі 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло та було опрацьовано 15 звернень громадян, у тому числі:

  • 12 заяв (80,0%);
  • 3 скарги (20,0%). 

З них безпосередньо:

  • від громадян поштою безпосередньо до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло 3 звернення, у тому числі одне звернення надійшло електронною поштою (20,0%);
  • від громадян на особистому прийомі було прийнято 1 звернення (6,7%);
  • через органи влади надійшло до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло 11 звернень громадян (73,3%), у тому числі через Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками 7 звернень (46,7%);
  • від інших органів, установ та організацій звернення не надходили.       

Більшість отриманих звернень громадян потребували здійснення позапланової перевірки місць провадження діяльності суб’єктів господарювання. Всі заяви та звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуто, проведено розслідування щодо фактів викладених у зверненнях та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах своєї компетенції в строки відповідно діючому законодавству України.

Аналіз змісту звернень дає можливість визначати найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

 У першому кварталі 2020 року громадяни зверталися з наступних питань.

– щодо якості лікарських засобів;

– щодо обігу лікарських засобів;

– щодо обігу медичних виробів;

– щодо роботи аптечних та медичних закладів.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронним органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за 2019 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у II кварталі 2020 року.