Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у I кварталі 2020 року

Опубліковано 06.04.2020 о 15:35

     На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В 1 кварталі 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 39 звернень громадян, що надійшли у  вигляді заяв.  За формою надходження звернення були:

– через органи влади – 37 звернення (за телефоном «гарячої лінії»);

– від громадян на особистому прийомі – 2 звернення у вигляді заяв.

Звернення за ознаками надходження були первинні (3 дуплетні) та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. З письмовим зверненням звертались громадяни, що за категорією відноситься: учасник війни-1, дитина війни- 1, інваліди 2 та 3 групи-2;  інші – 35 та за соціальним станом відносяться: робітник -1, безробітний-1, пенсіонер-10,  інші – 27;  за статтю: жіноча – 26, чоловіча – 13.

Питання, яке порушувались у зверненнях були:

  • питання якості лікарських засобів (ЛЗ) – 2;
  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 4;
  • охорона здоров’я – 32;
  • питання медичних виробів (МВ)-1.

За результатами розгляду:

  • вирішено позитивно – 3;
  • надано роз`яснення – 22;
  • в стадії розгляду-14.

У ході розгляду звернень здійснено перевірку характеристик продукції у 1 суб`єкта  господарювання та здійснено  позапланову перевірку 1 аптеки, аналіз лікарських засобів не проводився.  

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

В 1 кварталі 2019 року до Служби надійшло та було опрацьовано 6 звернень

Питання, яке порушувались у зверненнях були:

  • питання якості лікарських засобів (ЛЗ)  -1;
  • порушення ліцензійних умов (ЛУ) в аптечних закладах-3;
  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ)-1;
  • праця і заробітна плата (ЗП) – 1.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IV кварталі 2019 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IІ кварталі 2020 року