Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у II кварталі 2020 року.

Опубліковано 07.07.2020 о 11:15

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.04.2020року по 30.06.2020 року.

 У другому кварталі 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області (далі – Служба) надійшло та було опрацьовано 10 звернень громадян, безпосередньо до Служби надійшло 3 звернення, та 7 звернень було направлено Держліклужбою для розгляду по суті у межах повноважень, з загальної кількості:

  • 8 заяв (77,78%);
  • 2 скарги (22,22%).

З них:

  • від громадян поштою безпосередньо до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло 3 звернення(30,0%);
  • через Державну службу України з лікарських засобів та контролю за наркотиками 7 звернень (70,0%);
  • від інших органів, установ та організацій звернення до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області не надходили.

Більшість отриманих звернень громадян потребували здійснення позапланової перевірки місць провадження діяльності суб’єктів господарювання. Всі заяви та звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуто, проведено розслідування щодо фактів викладених у зверненнях та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах своєї компетенції в строки відповідно діючому законодавству України.

Порівняльна характеристика звернень громадян, що надійшли безпосередньо до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області та через Держлікслужбу у другому кварталі 2019 року та у другому кварталі 2020року.

Аналіз змісту звернень дає можливість визначати найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

У другому кварталі 2020 року громадяни зверталися з наступних питань:

– щодо якості лікарських засобів;

– щодо реалізації ветеринарних препаратів;

– щодо медичних виробів;

– щодо роботи Служби.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронним органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за І квартал 2020 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у III кварталі 2020 року.