АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.07.2020 по 30.09.2020

Опубліковано 01.10.2020 о 15:44

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2020 року.

У ІІІ кварталі 2020 року до Служби надійшло 1 звернення громадян.

За формою надходження: 

від громадян поштою – 1 (100%)

За ознакою надходження:

Первинне –  1 (100%)

За видами:

Скарга –  1 (100%)

За суб’єктом:

Індивідуальне – 1 (100%)

За типом:

Електронна пошта – 1 (100%)

За результатами розгляду:

Вирішено позитивно – 1 (100%)

Питання, які порушено у зверненні:

– якості лікарських засобів;

– якості медичних виробів.

При розгляді звернення проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за ІІІ квартал 2020 року