Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у III кварталі 2020 року.

Опубліковано 07.10.2020 о 10:21

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.07.2019року по 30.09.2020 року.

У третьому кварталі 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області (далі-Служба) надійшло та було опрацьовано 4 звернення громадян, у тому числі дві скарги та дві заяви.

З них безпосередньо:

  • від громадян через органи державної влади надійшло 1 звернення(25,0%);
  • від громадян поштою (електронною) (50,0%);
  • від громадян на особистому прийомі (25,0%).

Всі звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуті, проведено розслідування щодо фактів викладених у зверненнях, та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах своєї компетенції, та в строки, відповідно діючому законодавству України.

Порівняльна характеристика звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Дніпропетровській області у третьому кварталі 2019 року та у третьому кварталі 2020 року.Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

Насамперед це:

– щодо якості лікарських засобів;

– щодо обігу виробів медичного призначення;

– щодо обігу харчових добавок.

Кількість звернень, які надійшли від громадян у третьому кварталі 2020 року, порівняно з третім кварталом 2019 року значно знизилась. Зважаючи на період карантину пов’язаного із запобіганням поширенню на території України коронавірусу СОVID-19 змінюються форми звернення громадян, а саме: громадяни звертаються в телефонному режимі, використовуючи різні телефонні «Гарячі лінії», в тому числі на телефон та електронну адресу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, де надаються відповіді та роз’яснення негайно, в межах своєї компетенції.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронним органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у II кварталі 2020 року.