АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.10.2020 по 31.12.2020
Опубліковано 11.01.2021 о 13:47На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІV квартал 2020 року.
У ІV кварталі 2020 року до Служби надійшло 2 звернення громадян.
За формою надходження:
Через органи влади – 2 (100%)
За ознакою надходження:
Первинне – 2 (100%)
За видами:
Заява – 1 (50%)
Скарга – 1 (50%)
За суб’єктом:
Індивідуальне – 2 (100%)
За типом:
Електронна пошта – 2 (100%)
За результатами розгляду:
Вирішено позитивно – 2 (100%)
Питання, яке порушено у зверненні:
– якості медичних виробів;
– роботи аптечних закладів.
При розгляді звернення проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.
Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.