Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у IV кварталі 2020 року.
Опубліковано 13.01.2021 о 16:38На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.10.2020року по 31.12.2020 року.
У четвертому кварталі 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло та було опрацьовано 9 звернень громадян, у тому числі:
- 8 заяв (88,89%);
- 1 скарга (11,11%).
З них безпосередньо:
- від громадян поштою безпосередньо до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло 1 звернення. Звернення надійшло електронною поштою.(11,11%);
- від громадян на особистому прийомі було прийнято 2 звернення громадян (22,22%);
- через органи влади надійшло до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло 6 звернень громадян (66,67%)
Додатково Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області було розглянуто 4 звернення від громадян Дніпропетровської області за дорученням Держлікслужби.
Від інших органів, установ та організацій звернення не надходили.
Більшість отриманих звернень громадян потребували здійснення позапланової перевірки місць провадження діяльності суб’єктів господарювання. Всі заяви та звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуто, проведено розслідування щодо фактів, викладених у зверненнях, та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах своєї компетенції в строки відповідно діючому законодавству України.
Аналіз змісту звернень (з урахуванням звернень направлених Держлікслужбою для розгляду по суті у межах повноважень) дає можливість визначати найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.
У четвертому кварталі 2020 року громадяни зверталися з наступних питань.
– щодо якості лікарських засобів – 5 звернень;
– щодо правил обігу лікарських засобів – 5 звернень;
– щодо роботи аптечних закладів – 2 звернення;
– щодо обігу медичного виробу – 1 звернення.
При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронним органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями. Питання громадян, які не входили до компетенції Служби перенаправлялись для вжиття заходів згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» до розгляду відповідним установам та організаціям до наданих ним повноважень за належністю.
Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області.