Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у 2020 році

Опубліковано 15.01.2021 о 13:29

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.01.2020 року по 31.12.2020 року.

У період 2020 року безпосередньо до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло та було опрацьовано 24 звернення громадян, у тому числі:

  • 18 заяв (75,0%);
  • 6 скарг ( 25,0 %);

Звернення громадян у 2020 році надійшли безпосередньо:

  • від громадянина поштою надійшло 9 звернення (37,5%),
  • від громадян на особистому прийомі надійшло 4 зверненя (16,67%),
  • Через органи влади надійшло 11 звернень (45,83%),

Від інших установ та організацій звернення не надходили.

Додатково Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області було розглянуто 19 звернень від громадян Дніпропетровської області за дорученням Держлікслужби.

Всі заяви та звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуто, проведено розслідування щодо фактів викладених у зверненнях та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах своєї компетенції та в строки, що відповідають діючому законодавству України.

Статистичний аналіз змісту звернень з урахуванням розгляду звернень від громадян Дніпропетровської області за дорученням Держлікслужби дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

Насамперед це:

– щодо порушення ліцензійних умов в аптечних закладах-1;

– щодо якості лікарських засобів -22;

– щодо виробів медичного призначення -5;

– щодо обігу лікарських засобів -7;

– щодо роботи аптечних закладів -6;

– щодо роботи центральних органів виконавчої влади – 1;

– щодо інших питань- 1.

Кількість звернень, які надходили від громадян протягом 2020 року зменшилась по відношенню до звітного періоду 2019 року (із 47 до 43 з урахуванням розгляду звернень від громадян Дніпропетровської області за дорученням Держлікслужби), що свідчить про роботу проведеною Службою з громадянами, які зверталися до різних інстанцій із одного і того питання. Звернення, які були отримані Службою у 2020 році свідчать, що громадяни хочуть мати якісне медикаментозне забезпечення, мати доступну інформацію щодо контролю якості та безпеки лікарських засобів та медичної продукції на ринку України та інших питань, що входять до компетенції Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області. На високому рівні залишається кількість звернень громадян, які надходять до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області через органи влади (у тому числі через Держлікслужбу) порівняно з особистим прийомом або від громадян поштою.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронними органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у IV кварталі 2020 року.

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у I кварталі 2021 року.