Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у I кварталі 2021 року.

Опубліковано 01.04.2021 о 13:34

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.01.2021року по 31.03.2021 року.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області  безпосередньо звернення  громадян не надходили. Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками  надіслала 5 звернень громадян від жителів Дніпропетровської області для розгляду та здійснення в межах компетенції заходів державного нагляду (контролю).

Більшість отриманих звернень громадян  потребували здійснення позапланової перевірки місць провадження діяльності суб’єктів господарювання.  Всі заяви та звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуті, проведено розслідування щодо фактів, викладених у зверненнях, та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах своєї компетенції в строки відповідно діючому законодавству України.

У першому кварталі 2021 року громадяни зверталися з наступних питань:

  • щодо якості лікарських засобів;
  • щодо відпуску лікарських засобів по пільговим рецептам;
  • щодо роботи аптечних закладів без отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами.

Кількість звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області через Держлікслужбу  у першому  кварталі 2021 року порівняно з першим кварталом 2020 року зменшилась.

  • в 2020 році -7 звернень;
  • в 2021 році – 5 звернень.

Питання громадян, які не входили до компетенції Служби, перенаправлялись для вжиття заходів згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян»  до розгляду відповідним установам та організаціям до наданих ним повноважень за належністю.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у 2020 році

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у IІ кварталі 2021 року.