АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.01.2021 по 31.03.2021
Опубліковано 08.04.2021 о 10:14На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за І квартал 2021 року.
У І кварталі 2021 року до Служби надійшло 9 звернень громадян.
За формою надходження:
від громадян поштою – 4 (44,5%)
через органи влади – 5 (55,5%)
За ознакою надходження:
Первинне – 7 (77,8 %)
Повторне – 1 (11,1%)
Дуплетне – 1 (11,1%)
За видами:
Скарга – 1 (11,1%)
Заява – 8 (88,9%)
За суб’єктом:
Індивідуальне – 9 (100%)
За типом:
Поштою – 6 (66,7%)
Електронна пошта – 3 (33,3%)
За результатами розгляду:
Вирішено позитивно – 4 (44,5%)
Відмовлено у задоволенні – 2 (22,2%)
Дано роз’яснення – 3 (33,3%/)
Питання, які порушено у зверненні:
– якості лікарських засобів;
– роботи аптечних закладів.
При розгляді звернення проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.
Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.