Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у третьому кварталі 2022 року
Опубліковано 07.10.2022 о 01:53На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.07.2022року по 30.09.2022 року.
У третьому кварталі 2022 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області (далі – Служба) надійшло та було опрацьовано 4 звернення громадян, безпосередньо до Служби надійшло 2 звернення, та два звернення було направлено Держліклужбою для розгляду по суті у межах повноважень. Три звернення громадян зареєстровані як скарги, одне як заява.
Всі звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуті, проведено розслідування щодо фактів викладених у зверненнях та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах компетенції, в строки, що відповідають діючому законодавству України.
Порівняльна характеристика звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у третьому кварталі 2021 року та у третьому кварталі 2022 року з урахуванням звернень, які надійшли від Держліклужби для розгляду по суті у межах повноважень .
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.
Насамперед це:
– щодо якості лікарських засобів;
– щодо роботи аптечних закладів;
– щодо соціальної політики.
Кількість звернень, які надійшли від громадян у третьому кварталі 2022 року, порівняно з третім кварталом 2021 року дещо зменшилась (4 проти 5). Зважаючи на період воєнного стану, громадян в першу чергу цікавить медикаментозне забезпечення, робота аптечних закладів, якість лікарських засобів. Змінюються форми звернення громадян, а саме: громадяни звертаються в телефонному режимі, використовуючи різні телефонні «Гарячі лінії».
При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронним органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.
Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.