Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області у І кварталі 2018 року
Опубліковано 08.04.2019 о 11:39На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за І квартал 2018 року.
У I кварталі 2018 року до Служби надійшло та було опрацьовано 4 звернення громадянина, у тому числі:
За формою надходження:
Поштою – 2 (50%)
На особистому прийомі – 1 (25%)
Через органи влади (від Держлікслужби України) – 1 (25%)
За ознакою надходження:
Первинне – 4 (100%)
За видами:
Заява (клопотання) – 1 (25%)
Скарга – 3 (75%).
За суб’єктом:
Індивідуальне –4 (100%)
За типом:
Лист – 4 (100%)
За результатами розгляду:
Дано роз’яснення – 1 (25%)
У стадії розгляду – 3 (75%)
Статистичний аналіз змісту звернення дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушено у зверненні, а саме:
– питання якості лікарських засобів;
– питання порушення ліцензійних умов;
– питання роботи аптечних закладів.
У I кварталі 2018 року на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.
Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.