Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за ІІ квартал 2018 року

Опубліковано 10.07.2018 о 16:19

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За ІІ квартал 2018 року до Служби надійшло 2 звернення громадян. Характеристика звернення:

  • за формою надходження – на особистому прийомі (1), від інших органів, установ, організацій (1)
  • за ознакою надходження – первинні
  • за видом – заява
  • за статтю – жіноча (1), чоловіча (1)
  • за суб’єктом – індивідуальне
  • за типом – лист
  • за категоріями авторів звернень – інвалід I групи
  • за соціальним станом авторів звернень – пенсіонери.

Основне питання, що порушувалося у зверненні – питання якості лікарських засобів.

При розгляді звернення проводилася співпраця між структурними підрозділами Служби.

Одне звернення громадян розглянуто Службою всебічно та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». За результатами розгляду – вирішено позитивно. Друге звернення – у стадії розгляду (направлено лист до Держлікслужби щодо погодження позапланової перевірки суб’єкта господарювання).

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті Держлікслужби.

Протягом звітного періоду керівництвом Служби на особистому прийомі було прийнято 2 громадянина, яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань.

Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за І квартал 2018 року

Наступна

Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за ІІІ квартал 2018 року