Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за 2018 рік
Опубліковано 10.01.2019 о 16:24На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
Протягом звітного періоду до Служби надійшло 6 звернень громадян.
Характеристика звернення:
- за формою надходження – на особистому прийомі (4); від інших органів, установ, організацій (1); електронною поштою (1).
- за ознакою надходження – первинне
- за видом – заява
- за статтю авторів звернень– жіноча (5), чоловіча (1)
- за суб’єктом – індивідуальне
- за типом – лист (4), електронне (2)
- за категоріями авторів звернень – інші категорії (5), інвалід I групи (1)
- за соціальним станом авторів звернень – інші (4), пенсіонер (2)
- за результатами розгляду – вирішено позитивно (5), переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» (1).
Основні питання, що порушувалися у зверненнях:
– питання якості лікарських засобів;
– питання роботи аптечного закладу.
Звернення громадян розглянуто Службою всебічно та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». При розгляді звернень проводилася співпраця між структурними підрозділами Служби.
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком (проведено 7 особистих прийомів). Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті Держлікслужби.
Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.
На виконання наказу Держлікслужби від 29.03.2018 № 01-Адм підготовлено звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Служби, за період з 02 січня 2018 року по 29 грудня 2018 року.