Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 02.01.2019 по 29.03.2019
Опубліковано 05.04.2019 о 11:55На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
За I квартал 2019 року до Служби надійшло 2 звернення громадян, що на одне звернення більше, порівняно із звітним періодом 2018 року. Характеристика звернення:
- за формою надходження – на особистому прийомі – 1 (50%), поштою – 1 (50%)
- за ознакою надходження – первинне
- за видом – заява – 1 (50%), скарга – 1 (50%)
- за статтю авторів звернень– жіноча
- за суб’єктом – індивідуальне
- за типом – лист
- за категоріями авторів звернень – інші категорії
- за соціальним станом авторів звернень – інші.
Основні питання, що порушувалися у зверненнях:
– питання медичних виробів;
– питання порушення ліцензійних умов.
Звернення громадян розглянуто Службою всебічно та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Питання, порушені у зверненнях вирішено позитивно. У ході розгляду звернення громадян було проведено одну позапланову перевірку суб’єкта господарювання.
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.
Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.