Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.10.2020 по 31.12.2020

Опубліковано 06.01.2021 о 11:13

     На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

Протягом IV кварталу 2020 року до Служби надійшло 2 звернення громадян.

Характеристика звернень:

  • за формою надходження: поштою за допомогою засобів телефонного зв’язку – 1, через органи влади -1
  • за ознакою надходження: первинне
  • за видом: заява (клопотання) – 2
  • за статтю авторів звернень: чоловіча (2)
  • за суб’єктом: індивідуальне (2)
  • за типом: 1 – електронне, 1 – усне
  • за категоріями авторів звернень: інші категорії – 2
  • за соціальним станом авторів звернень: робітник – 2.

Основні питання, що порушувалися у зверненнях громадян:

090 – охорона здоров’я

Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:

091 питання якості лікарських засобів;

096 питання порушення ліцензійних умов.

Звернення громадян знаходяться у стадії розгляду.

Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

30 грудня 2020 року на оперативній нараді Служби були підведені підсумки роботи зі зверненнями громадян протягом 2020 року, акцентовано увагу на дотриманні вимог законодавства зі звернень громадян, веденні діловодства з даного напрямку роботи.

Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.07.2020 по 30.09.2020

Наступна

Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 02.01.2020 по 31.12.2020