Аналітична довідка по роботі зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області за ІV квартал 2018 року

Опубліковано 09.01.2019 о 11:58

За звітний період робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області (далі Службі) проводилась у порядку визначеному Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96, Указом   Президента  України  від  07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та постанови КМУ від 14.04.1997 № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”.

Протягом ІV кварталу 2018 року щотижня, згідно з графіком,  проводився особистий прийом громадян посадовими особами структурних підрозділів Служби.

За звітний період 2018 року до Служби  надійшло 29 (двадцять дев’ять) звернень, за формою надходження: 89% – на особистому прийомі, 7% – через органи влади (Управління охорони здоров’я Чернігівської обласної державної адміністрації) та 4% – від громадян поштою, за видом звернення: 66% у вигляді заяв, 4% у вигляді скарг.

За ознакою надходження звернення були первинними, за типом – 90% звернень були усними та 10%  – були письмовими. 

За соціальним станом та категорією авторів звернень до Служби за вказаний період звертались: сім – від робітників бюджетної сфери, два – від пенсіонерів, дванадцять – від підприємців, одне – від одне безробітного, два – від державних службовців, одне – від селянина,  два – від робітників, у двох зверненнях соціальний стан заявника не визначений.

До Служби у ІV кварталі 2018 року за статтю авторами звернень були жінки  – 72% та чоловіки – 28%.

За  результатами розгляду звернень: на 100% були надані роз’яснення.

За звітний період 2017 року до Служби  надійшло 23 (двадцять три) звернення, за формою надходження: на особистому прийомі, за видом звернення: у вигляді заяв.

Щодо питань, які висвітлюються у зверненнях громадян, то це питання, які стосуються роботи аптечних закладів, якості лікарських засобів, ліцензійних умов, питання обігу лікарських засобів, обігу наркотичних, психотропних речовин і прекурсорів та питання медичних виробів.

Усі звернення розглядаються відповідно до компетенції, в рамках чинного законодавства та вимог Закону України “Про звернення громадян”.

 

Питання роботи зі зверненнями громадян залишаються  пріоритетними  в  Службі, на допомогу громадянам висвітлена інформація на інформаційних стендах. Також вся необхідна інформація висвітлюється на веб-сайті Служби. Щоквартально інформація про стан розгляду звернень громадян направляється до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками не пізніше 8 числа місяця, що настає за звітним періодом, у відповідності до наказу Держлікслужби від 29.12.2016 №10-Адм “Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян” (зі змінами).

Дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” і надалі перебуватиме на контролі керівництва Служби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка по роботі зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області

Наступна

Аналітична довідка по роботі зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області за 2018 рік