Аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2020 року

Опубліковано 08.04.2020 о 14:03

За звітний період робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області (далі Службі) проводилась у порядку визначеному Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96, Указом Президента  України від  07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та постанови КМУ від 14.04.1997 № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”.

Протягом І кварталу 2020 року щотижня, згідно з графіком, проводився особистий прийом громадян посадовими особами структурних підрозділів Служби. З 18 березня 2020 року у зв’язку з введенням карантину на підставі Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)” від 17.03.2020 № 530-IХ особистий прийом громадян в Службі тимчасово призупинено.

За звітний період 2020 року до Служби  надійшло 39 (тридцять дев’ять) звернень, за формою надходження: 48% – на особистому прийомі, 50% – через органи влади (Управління охорони здоров’я Чернігівської обласної державної адміністрації, Держлікслужба, Головне управління ДПС у Чернігівській області), 2% – від громадян поштою. За видом звернення: 77 % у вигляді заяв, 23% у вигляді скарг.

За ознакою надходження звернення були 97% первинними та 3% повторним, за типом – 49% звернень були усними та 51%  – були письмовими. 

За соціальним станом та категорією авторів звернень до Служби за вказаний період звертались: 7 – від пенсіонерів, 7 – від працівників бюджетної сфери, 9 – від підприємців, від безробітних – 3, від робітників – 1, від інваліда І групи  – 2, соціальний стан визначити не можливо – 10.

До Служби у І кварталі 2020 року за статтю авторами звернень були жінки  – 66% та чоловіки – 34%.

За  результатами розгляду звернень: на 100% були надані роз’яснення.

За звітний період 2019 року до Служби  надійшло 22 (двадцять два) звернення, за формою надходження: 63% – на особистому прийомі, 32% – через органи влади (Управління охорони здоров’я Чернігівської обласної державної адміністрації) та 5% – від громадян поштою, за видом звернення: 9 5% у вигляді заяв, 5% у вигляді скарг.

Щодо питань, які висвітлюються у зверненнях громадян, то це питання якості лікарських засобів, обігу лікарських засобів, питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, питання медичних виробів, питання порушення ліцензійних умов, роботи аптечних закладів та інше.

Усі звернення розглядаються відповідно до компетенції, в рамках чинного законодавства та вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Питання роботи зі зверненнями громадян залишаються  пріоритетними  в  Службі, на допомогу громадянам висвітлена інформація на інформаційних стендах. Також вся необхідна інформація висвітлюється на веб-сайті Служби. Щоквартально інформація про стан розгляду звернень громадян направляється до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками не пізніше 8 числа місяця, що настає за звітним періодом, у відповідності до наказу Держлікслужби від 29.12.2016 №10-Адм “Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян” (зі змінами).

Дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” і надалі перебуватиме на контролі керівництва Служби.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік

Наступна

Аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2020 року