Аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік

Опубліковано 05.01.2021 о 17:01

За звітний період робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області (далі Службі) проводилась у порядку визначеному Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96, Указом Президента  України від  07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та постанови КМУ від 14.04.1997 № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”.

Протягом 2020 року щотижня, згідно з графіком, проводився особистий прийом громадян посадовими особами структурних підрозділів Служби, частково – у зв’язку з тимчасовим призупиненням особистого прийому громадян в Службі, на підставі введення карантину, роз’яснення громадянам надавались  за телефоном.

За звітний період до Служби  надійшло 81 (вісімдесят одне) звернення, за формою надходження: 49% – на особистому прийомі, 47% – через органи влади (Управління охорони здоров’я Чернігівської обласної державної адміністрації,  Головне управління ДПС у Чернігівській області та Держлікслужба), 4% – від громадян поштою, за видом звернення: 80% у вигляді заяв, 20% у вигляді скарг.

За ознакою надходження звернення були первинними – 98% та повторними – 2%, за типом – 49% звернень були усними та 51%  – були письмовими. 

За соціальним станом та категорією авторів звернень до Служби за вказаний період звертались: 18 – від пенсіонерів, 19 – від підприємців, 15 – від працівників бюджетної сфери, 2 – від інваліда І групи, 2 – від робітників, 3 – від безробітних, у 20 звернень соціальний стан заявника не визначений.

До Служби у 2020 році за статтю авторами звернень були жінки  – 65% та чоловіки – 35%.

За  результатами розгляду звернень: на 100% були надані роз’яснення.

За 2019 рік до Служби надійшло  99 (дев’яносто дев’ять) звернень, за формою надходження: 72% – на особистому прийомі, 25% – через органи влади (Управління охорони здоров’я Чернігівської обласної державної адміністрації та Чернігівська ОДА), 3% – від громадян поштою, за видом звернення: 92% у вигляді заяв, 8% у вигляді скарг. За ознакою надходження звернення були первинними, за типом – 72% звернень були усними та 28%  – були письмовими.

Щодо питань, які висвітлюються у зверненнях громадян, то це питання, які стосуються якості лікарських засобів, обігу лікарських засобів, питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, питання медичних виробів, порушення ліцензійних умов, питання роботи аптечних закладів та інше.

Усі звернення розглядаються відповідно до компетенції, в рамках чинного законодавства та вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Питання роботи зі зверненнями громадян залишаються  пріоритетними  в  Службі, на допомогу громадянам висвітлена інформація на інформаційних стендах. Також вся необхідна інформація висвітлюється на веб-сайті Служби. Щоквартально інформація про стан розгляду звернень громадян направляється до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками не пізніше 8 числа місяця, що настає за звітним періодом, у відповідності до наказу Держлікслужби від 29.12.2016 №10-Адм “Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян” (зі змінами).

Дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” і надалі перебуватиме на контролі керівництва Служби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Інформація з роз’ясненням до найчастіших звернень за ІV квартал 2020 року

Наступна

Аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2021 року