Аналітична довідка Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області щодо роботи зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2019 року

Опубліковано 02.07.2019 о 10:49

За звітний період робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області (далі – Служба) проводилась у порядку визначеному Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96, Указом Президента  України від  07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та постанови КМУ від 14.04.1997 № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”.

Протягом ІІ кварталу 2019 року щотижня, згідно з графіком, проводився особистий прийом громадян посадовими особами структурних підрозділів Служби.

За звітний період 2019 року до Служби  надійшло 28 (двадцять вісім) звернень, за формою надходження: 61% – на особистому прийомі, 36% – через органи влади (Управління охорони здоров’я Чернігівської обласної державної адміністрації) та 3% – від громадян поштою, за видом звернення: 93% у вигляді заяв, 7% у вигляді скарг.

За ознакою надходження звернення були первинними, за типом – 61% звернень були усними та 39%  – були письмовими. 

За соціальним станом та категорією авторів звернень до Служби за вказаний період звертались: сім – від пенсіонерів, одинадцять – від підприємців, два – працівники бюджетної сфери, два – від інваліда ІІІ групи, два – від інваліда ІІ групи, одне – від робітника, одне – від безробітного, у двох зверненнях соціальний стан заявника не визначений.

До Служби у ІІ кварталі 2019 року за статтю авторами звернень були жінки  – 50% та чоловіки – 50%.

За  результатами розгляду звернень: на 93% були надані роз’яснення, 7% – переслані за належністю.

За звітний період 2018 року до Служби  надійшло 16 (шістнадцять) звернень, за формою надходження: 94% – на особистому прийомі та 6% – через органи влади (від Держлікслужби), за видом звернення: 100% у вигляді заяв.

Щодо питань, які висвітлюються у зверненнях громадян, то це питання, які стосуються якості лікарських засобів, обігу лікарських засобів, питання медичних виробів, порушення ліцензійних умов, роботи аптечних закладів.

Усі звернення розглядаються відповідно до компетенції, в рамках чинного законодавства та вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Питання роботи зі зверненнями громадян залишаються  пріоритетними  в  Службі, на допомогу громадянам висвітлена інформація на інформаційних стендах. Також вся необхідна інформація висвітлюється на веб-сайті Служби. Щоквартально інформація про стан розгляду звернень громадян направляється до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками не пізніше 8 числа місяця, що настає за звітним періодом, у відповідності до наказу Держлікслужби від 29.12.2016 № 10-Адм “Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян” (зі змінами).

Дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” і надалі перебуватиме на контролі керівництва Служби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка по роботі зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області за І квартал 2019 року

Наступна

Аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області у ІІІ кварталі 2019 року