Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за 2018 рік

Опубліковано 08.01.2019 о 11:27

ЗВІТ

про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за 2018 рік

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та конторолю за наркотиками у  Сумській області  було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за  2018 рік.

У 2018 році до Служби надійло 10 звернень громадян. Із них опрацьовано 10 заяв. 9 звернень первинних та 1 дублетне. 5 звернень надійшло від чоловіків та 5 від жінок, із них  1 чоловік та 2 жінки пенсіонери. 5  заяв надійшло  від мешканців обласного центру, та 5 – від жителів області (м. Шостка).  2 звернення надійшло від громадян поштою, 3 заяви   прийняті  на особистому прийомі. Від Держлікслужби надійшло два звернення та одне звернення направлено Управлінням охорони здоров’я СОДА. Ще по одному зверненню надійшло  від Сумського контактного центру та з Урядової гарячої лінії.

Із них 2 звернення передано за належністю ТОВ Байєр та  Головному управлінню Держпродспоживслужби. Фірма Байєр надала необхідну кількість лікарського засобу (Більтрицид) з архівних зразків пацієнту (постачання вказаного лікарського засобу  в Україну зупинено у 2016 році). За зверненнями громадян було проведено 3 позапланові перевірки, за  погодженням  із  Державною регуляторною службою України.

Під час однієї з перевірок вилучено на аналіз зразки лікарського засобу та лабораторно підтверджено, що лікарський засіб є неякісним, виробником відшкодовано вартість лабораторного аналізу, двом заявникам після перевірок  надано письмові відповіді. І п’ять звернень  опрацьовані  та надані письмові роз’яснення заявникам.

У зверненнях були порушені питання щодо:

  • наявності лікарських засобів в аптечних закладах;
  • якості лікарських засобів;
  • рецептурного та безрецептурного відпуску лікарських засобів;
  • питання щодо якості БАД (передано за належністю до Головного управління Держпродспоживслужби)
  • наявності фармацевтичної освіти у працівників аптек та аптечних пунктів.

У 2018 році до Служби надійшло  10 звернень що на 6 звернень менше ніж у 2017 році,  але частина звернень 2017 року  не пілягає розгляду, бо є  анонімними   ( надходили через мережу Інтернет).

У  2017 році  опрацьовано 12 звернень громадян та 4 звернення анонімних. У 2018 році збільшилась кількість заяв від жінок. Більше звернень надійшло від мешканців області у порівнянні з 2017 роком. У 2018  році не надходили звернення від мешканців сільської місцевості. У 2018 року  порушувались проблемні питання такі ж як і у 2017 році.  

 

Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Сумській області приділяється значна увага  повноті розгляду поставлених у зверненнях питань та законності і обґрунтованості прийнятих  рішень.

Питання ефективності розгляду звернень громадян є першочерговим завданням Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за 9 місяців 2018 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за І квартал 2019 року