Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійщли до Державної служби з лікарськиих засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IІ квартал 2019 року
Опубліковано 03.07.2019 о 14:21На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
За IІ квартал 2019 року до Служби надійшло 6 звернень громадян, що на три звернення більше, порівняно із звітним періодом 2018 року.
І. Характеристика звернень
За формою надходжень звернень:
поштою – 1
на особистому прийомі – 1
через органи влади – 2
від інших органів, установ, організацій – 2
За ознакою надходження:
первинне – 6
За видами:
скарга – 2
заява – 4
За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 2
жіноча – 4
За суб’єктом:
індивідуальні – 6
За типом:
лист – 6
За категоріями авторів звернення:
інші – 6
За соціальним станом авторів звернення:
державний службовець – 1
інші – 2
пенсіонер – 3
За результатами розгляду:
відмовлено у задоволенні – 1;
дано роз’яснення – 1;
звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 2;
у стадії розгляду – 2.
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
праця і заробітна плата – 1
питання якості лікарських засобів – 2
питання обігу лікарських засобів – 2
питання роботи аптечних закладів – 1
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу..
Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.