Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійщли до Державної служби з лікарськиих засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IІ квартал 2019 року

Опубліковано 03.07.2019 о 14:21

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За IІ квартал 2019 року до Служби надійшло 6 звернень громадян, що на три звернення більше, порівняно із звітним періодом 2018 року.  

І. Характеристика звернень

За формою надходжень звернень:

поштою – 1 

на особистому прийомі – 1

через органи влади – 2

від інших органів, установ, організацій – 2

 

За ознакою надходження:

первинне – 6

 

 За видами:

скарга – 2

заява – 4

  

За статевим розподілом авторів звернень:

чоловіча – 2  

жіноча – 4 

 

 За суб’єктом:

індивідуальні – 6

 

 За типом:

лист – 6 

  

За категоріями авторів звернення:

інші – 6

  

За соціальним станом  авторів  звернення:

державний службовець – 1  

інші – 2

пенсіонер – 3

  

За результатами розгляду:

відмовлено у задоволенні – 1;

дано роз’яснення 1;

звернення, що пересилається  за належністю відповідно до статті 7  Закону України «Про звернення громадян» –  2;

у стадії розгляду – 2.

 

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

праця і заробітна плата – 1

питання якості лікарських засобів – 2

питання обігу лікарських засобів  – 2

питання роботи аптечних закладів – 1

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу..

Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійщли до Державної служби з лікарськиих засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за I квартал 2019 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійщли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IІІ квартал 2019 року