Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2017 року

Опубліковано 12.10.2017 о 08:20

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до 
Держлікслужби у ІІІ кварталі 2017 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У ІІІ кварталі 2017 року до Держлікcлужби надійшло 
405 звернень громадян. При цьому надійшло 342 (84%) письмових звернення,       51 (13%) звернення надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», 12 (3%) громадян прийнято на особистому прийомі.
 З усіх 405 звернень – 47% (192) складають заяви, 52% (211) – скарги, 1% (2) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 65 (16%) звернень (з них електронною поштою – 22), АПУ – 4 звернення (1%), з КМУ – 62 звернення (15%), з МОЗ України – 194 звернення (48%), через органи влади – 17 (4%), від інших органів, установ, організацій – 51 (13%), на особистому прийомі – 12 (3%). Індивідуальні звернення становили 99% (400), колективні – 1% (5). Усього до Держлікслужби звернулося 438 громадян.

 

За типом надходження звернення, що надійшли, є листами – 342 (84%), 63 – усні (16%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 45% (198); жінок – 52% (228); звернення, стать яких не визначено – 3% (12).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

–          інвалід 1 групи   3;

–          інвалід 2 групи   2;

–          інвалід 3 групи  – 4;

–          ветеран війни – 1;

–          інвалід війни – 2;

–          учасник війни – 1;

–          дитина війни – 4;

–          учасник бойових дій – 1;

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернувся 41 пенсіонер.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів 
Дніпропетровської області (268).

 

Звернення громадян по областям, що надійшли 
до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2017 року

 

 

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

–          якість лікарських засобів (24);

–          робота аптек (8);

–          забезпечення ліками та виробами медичного призначення (31);

–          питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах  (148);

–          якість виробів медичного призначення (3);

–          щодо реєстрації виробів медичного призначення та медичного обладнання –  (1);

–          ціна на лікарські засоби та вироби медичного призначення (2);

–          забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація свобод  громадян (97);

–          питання реклами лікарських засобів та виробів медичного призначення (54);

–          праця і зарплата (5);

–          про незадовільний стан фармацевтичного виробництва (2);

–          охорона здоров’я (15);

–          інші (15).

При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 143 відповіді-роз’яснень; 250 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 3 звернення – вирішено позитивно; 3 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до ст. 8 Закону України «Про звернення громадян»; 6 звернень знаходиться у стадії вирішення. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 5 повторних та 11 дублетних звернень.

Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та  посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному веб–сайті Держлікслужби.

Протягом звітного періоду Головою Держлікслужби на особистому прийомі було прийнято 10 громадян (17 з урахуванням колективних), яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань; першим заступником Голови Держлікслужби – 2 громадянина.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у І півріччі 2017 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби за 2017 рік