Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2017 року
Опубліковано 12.10.2017 о 08:20Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до
Держлікслужби у ІІІ кварталі 2017 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
У ІІІ кварталі 2017 року до Держлікcлужби надійшло
405 звернень громадян. При цьому надійшло 342 (84%) письмових звернення, 51 (13%) звернення надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», 12 (3%) громадян прийнято на особистому прийомі. З усіх 405 звернень – 47% (192) складають заяви, 52% (211) – скарги, 1% (2) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 65 (16%) звернень (з них електронною поштою – 22), АПУ – 4 звернення (1%), з КМУ – 62 звернення (15%), з МОЗ України – 194 звернення (48%), через органи влади – 17 (4%), від інших органів, установ, організацій – 51 (13%), на особистому прийомі – 12 (3%). Індивідуальні звернення становили 99% (400), колективні – 1% (5). Усього до Держлікслужби звернулося 438 громадян.
За типом надходження звернення, що надійшли, є листами – 342 (84%), 63 – усні (16%).
За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби зверталося: чоловіків – 45% (198); жінок – 52% (228); звернення, стать яких не визначено – 3% (12).
Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:
– інвалід 1 групи – 3;
– інвалід 2 групи – 2;
– інвалід 3 групи – 4;
– ветеран війни – 1;
– інвалід війни – 2;
– учасник війни – 1;
– дитина війни – 4;
– учасник бойових дій – 1;
До Держлікслужби протягом звітного періоду звернувся 41 пенсіонер.
Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів
Дніпропетровської області (268).
Звернення громадян по областям, що надійшли
до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2017 року
Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:
– якість лікарських засобів (24);
– робота аптек (8);
– забезпечення ліками та виробами медичного призначення (31);
– питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах (148);
– якість виробів медичного призначення (3);
– щодо реєстрації виробів медичного призначення та медичного обладнання – (1);
– ціна на лікарські засоби та вироби медичного призначення (2);
– забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація свобод громадян (97);
– питання реклами лікарських засобів та виробів медичного призначення (54);
– праця і зарплата (5);
– про незадовільний стан фармацевтичного виробництва (2);
– охорона здоров’я (15);
– інші (15).
При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.
Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 143 відповіді-роз’яснень; 250 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 3 звернення – вирішено позитивно; 3 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до ст. 8 Закону України «Про звернення громадян»; 6 звернень знаходиться у стадії вирішення. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 5 повторних та 11 дублетних звернень.
Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному веб–сайті Держлікслужби.
Протягом звітного періоду Головою Держлікслужби на особистому прийомі було прийнято 10 громадян (17 з урахуванням колективних), яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань; першим заступником Голови Держлікслужби – 2 громадянина.
Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.