Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IIІ кварталі 2019 року

Опубліковано 02.10.2019 о 10:56

Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів  та контролю за наркотиками у Львівській області протягом  ІІІ кварталу 2019 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».  

Так, у ІIІ кварталі 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю  за наркотиками у Львівській області надійшло 22 звернення  громадян та було опрацьовано 21 звернення громадян, у тому числі: 21 заяву (95,45%),3 звернення переслано  за належністю, у тому числі : 3 заяви (13,65%) ; на розгляді  знаходиться  1 звернення(4,55 %)  громадян , у тому числі: 1 заява (4,55%).

З них безпосередньо: через  органи влади надійшло 17  звернень громадян, у тому числі: 17 заяв (77,27%)  з них  від  Держлікслужби надійшло  1 звернення, у тому числі :1 заява (4,55%) ;від  інших установ, організацій надійшло 3 звернення, у тому числі 3 заяви (13,65%); від громадян на особистому прийомі надійшло 1 звернення, у тому  числі 1 заява (4,55%), від громадян  поштою надійшло 1 звернення, у тому числі  1 заява (4,55%).

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

-щодо відпуску лікарських  засобів;

-щодо обігу  лікарських засобів;

-щодо якості  лікарських  засобів;

-щодо роботи аптечних закладів;

 -щодо забезпечення  лікарськими  засобами;

-щодо цін на лікарські  засоби.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на  нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Львівській області.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів  та контролю  за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IІ кварталі 2019р.

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IV кварталі 2019 року