Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійщли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IІІ квартал 2019 року

Опубліковано 08.10.2019 о 11:28

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За IІІ квартал 2019 року до Служби надійшло 3 звернення громадян, що на 2 звернення більше, порівняно із звітним періодом 2018 року.  

І. Характеристика звернень

За формою надходжень звернень:

через органи влади – 3

 

За ознакою надходження:

первинне – 2

повторне – 1

 

За видами:

звернення – 1 

заява – 2

 

За статевим розподілом авторів звернень:

жіноча – 3

 

За суб’єктом:

індивідуальні – 3

 

За типом:

лист – 3

 

За категоріями авторів звернення:

інші – 3

 

За соціальним станом  авторів  звернення:

інвалід ІІ групи – 1

інші – 1

пенсіонер – 1

 

За результатами розгляду:

звернення, що пересилається  за належністю відповідно до статті 7  Закону України «Про звернення громадян» –  1;

звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону україни “Про звернення громадян” – 2

 

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 2

економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво – 1

 

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу..

Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійщли до Державної служби з лікарськиих засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IІ квартал 2019 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IV квартал 2019 року