Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2019 року

Опубліковано 10.10.2019 о 15:46

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2019 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У ІІІ кварталі 2019 року до Держлікcлужби надійшло167 звернень громадян. З усіх 167 звернень – 82% (137) складають заяви, 18% (30) – скарги. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 103 (62%) звернень (з них електронною поштою – 64), з Офісу Президента України – 1 (1%), МОЗ України – 6 звернень (4%), через органи влади – 2 (1%), 49 (30%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», на особистому прийомі  – 4 (2%). Індивідуальні звернення становили 98% (164), колективні – 2% (3). Усього до Держлікслужби звернулося 202 громадянина.

За типом надходження звернення, що надійшли, є листами – 117 (70%), 50 – усні (30%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 38% (76); жінок – 56% (113); звернення, стать яких не визначено – 6% (13).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

  • інвалід 1 групи  – 1;
  • інвалід 2 групи  – 8;
  • інвалід 3 групи – 3;
  • ветеран праці – 1;
  • дитина війни – 1.

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 21 пенсіонер.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів м. Києва (39).

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

  • якість лікарських засобів (62);
  • обіг лікарських засобів (24);
  • порушення ліцензійних умов в аптечних закладах  (18);
  • питання медичних виробів (5);
  • обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (8);
  • питання роботи аптечних закладів (12);
  • фармацевтичне виробництво (3);
  • охорона здоров’я (2);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод  громадян, запобігання дискримінації (5);
  • діяльність центральних органів виконавчої влади (6);
  • праця і зарплата (5);
  • діяльність підприємств та установ (5);
  • інші (12).

При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 117 відповідей-роз’яснень; 10 – вирішено позитивно, 11 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 1 звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7  Закону України «Про звернення громадян»; 2 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 20 звернень – у стадії розгляду. З об’єктивних причин 6 звернень розглядалось у термін більше 45 днів. Насамперед, це пов’язано з додержанням вимог частини десятої статті 19 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» відповідно до якої позапланова перевірка додержання ліцензіатом вимог ліцензійних умов з підстав, передбачених пунктами 2, 4 та 5 частини дев’ятої цієї статті, здійснюється лише за наявності погодження спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування, яке надається на підставі рішення Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування за зверненням органу ліцензування. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 3 повторних та 1 дублетне звернення.

Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та  посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному вебсайті Держлікслужби.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Отримати файл

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІ кварталі 2019 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2019 року