Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІ кварталі 2017 року

Опубліковано 13.07.2017 о 08:25

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У ІІ кварталі 2017 року до Держлікcлужби надійшло 
216 звернень громадян. При цьому надійшло 146 (68%) письмових звернень, 63 (29%) звернення надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», 7 (3%) громадян прийнято на особистому прийомі.
 З усіх 216 звернень – 90% (195) складають заяви, 8% (17) – скарги, 2% (4) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 118 (55%) звернень (з них електронною поштою – 12), з КМУ – 63 звернень (29%), з МОЗ України – 28 звернення (13%), на особистому прийомі – 7 (3%). Індивідуальні звернення становили 99% (215), колективні – 1% (1). Усього до Держлікслужби звернулося 237 громадян.

За типом надходження звернення, що надійшли, є листами  144 (49%), 72 – усні (51%).

         За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 39% (99); жінок – 48% (117); звернення, стать яких не визначено – 13% (21).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

 

–          інвалід Великої Вітчизняної війни – 1;

–          інвалід 1 групи   3;

–          інвалід 2 групи   12;

–          інвалід 3 групи   8;

–          ветеран праці – 8;

–          дитина війни – 12;

–          особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 1;

–          багатодітна сім’я – 1.

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 49 пенсіонерів.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів 
Дніпропетровської області (99).

 

Звернення громадян по областям, що надійшли 
до Держлікслужби у ІІ кварталі 2017 року

 

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

–          якість лікарських засобів (31);

–          робота аптек (13);

–          забезпечення ліками та виробами медичного призначення (29);

–          питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах  (100);

–          якість виробів медичного призначення (2);

–          щодо реєстрації виробів медичного призначення та медичного обладнання –  (5);

–          ціна на лікарські засоби та вироби медичного призначення (1);

–          забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація свобод  громадян (9);

–          праця і зарплата (3);

–          діяльність центральних органів виконавчої влади (3);

–          охорона здоров’я (15);

–          інші (5).

При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 108 відповідей-роз’яснень; 97 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 3 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до ст. 8 Закону України «Про звернення громадян»; 7 звернень знаходиться у стадії вирішення. Крім того, за звітний період до Держлікслужбинадійшло 4 повторних та 6 дублетних звернень.

Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та  посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному веб–сайті Держлікслужби.

Протягом звітного періоду Головою Держлікслужби на особистому прийомі було прийнято 6 громадян, яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань. У ІІ кварталі 2017 року у працівників структурних підрозділів на особистому прийомі побував 1 громадянин, якому було надано роз’яснення.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у І кварталі 2017 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у І півріччі 2017 року