Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у І півріччі 2017 року

Опубліковано 13.07.2017 о 08:26

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У І півріччі 2017 року до Держлікcлужби надійшло 
352 звернення громадян. При цьому надійшло 216 (61%) письмових звернень, 111 (32%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», 25 (7%) громадян прийнято на особистому прийомі.
 З усіх 352 звернень – 90% (315) складають заяви, 8% (29) – скарги, 2% (8) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 156 (44%) звернень (з них

електронною поштою – 27), з АПУ – 2 (1%) звернення, з КМУ – 114 звернень (32%), з МОЗ України – 50 звернень (14%), з інших організацій та установ – 5 звернень (2%), на особистому прийомі – 25 (7%). Індивідуальні звернення становили 99% (349), колективні – 1% (3). Усього до Держлікслужби звернулося 395 громадян.

 

За типом надходження звернення, що надійшли, є листами – 210 (60%), 142 – усні (40%).

         За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 41% (161); жінок – 48% (192); звернення, стать яких не визначено – 11% (42).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

–          інвалід Великої Вітчизняної війни – 3;

–          інвалід 1 групи  – 6;

–          інвалід 2 групи  – 19;

–          інвалід 3 групи  – 12;

–          ветеран праці – 8;

–          учасник війни – 1;

–          ветеран праці – 10;

–          дитина війни – 18;

–          особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 1;

–          учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1;

–          багатодітна сім’я – 1.

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 92 пенсіонера.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів 
Дніпропетровської області (112).

 

Звернення громадян по областям, що надійшли 
до Держлікслужби у І півріччі 2017 року

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

–          якість лікарських засобів (50);

–          робота аптек (27);

–          забезпечення ліками та виробами медичного призначення (64);

–          питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах  (106);

–          якість виробів медичного призначення (5);

–          щодо реєстрації виробів медичного призначення та медичного обладнання –  (15);

–          ціна на лікарські засоби та вироби медичного призначення (2);

–          забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація свобод  громадян (14);

–          праця і зарплата (7);

–          діяльність центральних органів виконавчої влади (3);

–          охорона здоров’я (37);

–          інші (22).

При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 233 відповідь-роз’яснення; 2 звернення вирішено позитивно; 106 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 3 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до ст. 8 Закону України про звернення громадян; 6 звернень знаходиться у стадії вирішення. З об’єктивних причин 5 звернень розглядались у термін більше 45 днів. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 4 повторних та 13 дублетних звернень.

Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та  посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному веб–сайті Держлікслужби. Протягом звітного періоду Головою Держлікслужби на особистому прийомі було прийнято 22 громадянина, яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань. У І півріччі 2017 року у працівників структурних підрозділів на особистому прийомі побувало 3 громадянина, яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань.

Для вдосконалення роботи із зверненнями громадян 16 лютого 2017 року затверджено наказ Держлікслужби № 160 «Щодо розгляду звернень, які надійшли на урядову «гарячу лінію».

20.06.2017 проведено апаратну нараду «Про стан організації роботи із зверненнями громадян та запитами на інформацію, що надійшли до Держлікслужбипротягом 2016 року та першого кварталу 2017 року».

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІ кварталі 2017 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2017 року