Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IV кварталі 2019 року

Опубліковано 11.01.2020 о 11:00

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю  за  наркотиками у Львівській області у ІV кварталі 2019.

Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів  та контролю за наркотиками у Львівській області протягом  ІV кварталу 2019 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».  

 Так, у ІV кварталі 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю  за наркотиками у Львівській області надійшло 4 звернення  громадян та було опрацьовано 3 звернення громадян, у тому числі: 2 заяви (50 %),1 звернення переслано  за належністю, у тому числі : 1 заява (25 %) ; на розгляді  знаходиться  1 звернення (25 %)  громадян , у тому числі: 1 заява (25 %).

 З них безпосередньо: через  органи влади надійшло 2 звернення громадян, у тому числі: 2 заяви (50 %)  з них  від  Держлікслужби надійшло  1 звернення, у тому числі :1 заява (25 %) від громадян на особистому прийомі надійшло 2 звернення, у тому  числі 2 заяви (50%).

 Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

– щодо якості  лікарських  засобів;

 – щодо забезпечення  лікарськими  засобами.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на  нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Львівській області.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів  та контролю  за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IIІ кварталі 2019 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у 2019 році