Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у 2019 році

Опубліковано 11.01.2020 о 11:03

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю  за  наркотиками у Львівській області у 2019 році.

Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів  та контролю за наркотиками у Львівській області протягом  2019 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».   Так, у  2019 році до Державної служби з лікарських засобів та контролю  за наркотиками у Львівській області надійшло 55 звернень  громадян та було опрацьовано 54 звернень громадян, у тому числі: 50 заяв (90,9%), 4 скарги (7,28%), з  них 7 звернень (12,74%) переслано за належністю, на розгляді знаходиться 1 звернення (1,82 %).

З них безпосередньо: через  органи влади надійшло 36 звернень (65,45%), у тому числі 34 заяви (61,81%),2 скарги (3,64%)  з них  від  Держлікслужби надійшло 6 заяви (10,92%),1 скарга (1,82%) ; від  інших органів, установ  організацій надійшло 7 заяв (12,74%),1 скарга ( 1,82%); від громадян на особистому прийомі надійшла  6 заяв (10,92%) 1 скарга(1,82%); від громадян  поштою надійшла 4 заяви (7,28%).

 Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

– щодо дотримання аптечними закладами ліцензійних умов;

 -щодо відпуску  лікарських  засобів;

-щодо обігу  лікарських засобів;

-щодо якості  лікарських  засобів;

-щодо професійної етики  аптечних працівників;

-щодо забезпечення  лікарськими  засобами;

-щодо роботи аптек;

-щодо  якості  виробів медичного  призначення;

-щодо цін на лікарські  засоби;

-щодо порушення ліцензійних умов.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на  нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Львівській області.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів  та контролю  за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IV кварталі 2019 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у І кварталі 2020року.