Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за 2019 рік

Опубліковано 08.01.2020 о 15:12

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За 2019 рік до Служби надійшло 14 звернень громадян, що на 9 звернень більше, порівняно із звітним періодом 2018 року. 

І. Характеристика звернень

За формою надходжень звернень:

через органи влади – 8

поштою – 1

на особистому прийомі – 3

від інших органів, установ, організацій – 2

 

За ознакою надходження:

первинне – 12

повторне – 2

 

За видами:

заяви – 6

скарги– 8

 

За статевим розподілом авторів звернень:

чоловіча – 2

жіноча – 12

 

За суб’єктом:

індивідуальні – 14

 

За типом:

лист – 12;

електронне –2

 

 За категоріями авторів звернення:

інші – 14

 

За соціальним станом  авторів  звернення:

інші – 6;

пенсіонер – 6;

державний службовець – 1;

інвалід ІІ групи – 1

 

За результатами розгляду:

вирішено позитивно – 3;

відмовлено у задоволенні –  2;

дано роз’яснення – 2;

звернення , що повернуто авторові відповідно до статтей 5 і 7 закону України «Про звернення громадян» – 2;

звернення, що пересилається  за належністю відповідно до статті 7  Закону України «Про звернення громадян» – 5

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 9

праця і заробітна плата – 1

економічна, цінова,інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво – 2

питання обігу лікарських засобів – 1

питання роботи аптечних закладів – 1

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу..

Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IV квартал 2019 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за I квартал 2020 року